دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو

18 دی 1402
اعلام شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو

به تازگی شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو اعلام شده است و مشتریان می‌توانند از طریق نمایندگی‌ها نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایند.

به گزارش بانک اول بر اساس شرایط فروش اعلام شده خودروهای ام وی ام X22 پرودنده ای، ام وی ام X33 کراس دنده ای، ام وی ام X33 کراس اتوماتیک، ام وی ام آریزو ۵ اسپرت و ام وی ام X55 پرو از نشان ام وی ام عرضه می شوند. از نشان فونیکس هم مدل های فونیکس آریزو ۶ پرو، فونیکس FX پرمیوم، فونیکس تیگو ۸ پرومکس IE و تیگو ۸ پرو e پلاس به فروش می رسند. خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش، مشتریان می توانند بصورت فروش قطعی محصولات را با قیمت مصوب خریداری کنند و این خودروها با پیش پرداخت های ۵۰ و ۷۵ درصد با اقساط ۵ ساله قابل خریداری هستند. جزئیات این شرایط فروش در جدول زیر قابل مشاهده است.

جزئیات فروش محصولات مدیران خودرو

خودروهای ام وی ام X22 پرو دنده ای، ام وی ام X33 کراس دنده ای، ام وی ام X33 کراس اتوماتیک و ام وی ام آریزو ۵ اسپرت در این شرایط فروش با ۴ سال گارانتی (یا ۸۰ هزار کیلومتر پیمایش) عرضه می شوند و ۶ سرویس دوره ای رایگان هم برای آن ها در نظر گرفته شده است. ام وی ام X55 پرو، فونیکس آریزو ۶ پرو و فونیکس FX پرمیوم با ۵ سال گارانتی (یا ۱۵۰ هزار کیلومتر) عرضه می شوند و شرکت ۶ سرویس دوره ای رایگان را برای این خودروها ارائه می دهد. دو مدل تیگو ۸ پرومکس IE و تیگو ۸ پرو e پلاس با گارانتی ۷ ساله و ۱۰ سرویس دوره ای رایگان به مشتریان تحویل داده می شود. اقساط بلند مدت و شرایط انعطاف پذیر مدیران خودرو در این عرضه باعث می شود طبیعتا مشتریان زیادی با توجه به موقعیت فعلی بازار به سمت خرید خودروهای نشان ام وی ام و فونیکس متمایل شوند.

اخبار مرتبط
قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی مجید مشعلچی گفت: اکنون یک نظام رتبه‌بندی ابتدایی برای رانندگان وجود دارد و اطلاعاتی از بخش‌های مختلف دریافت می‌شود به طور مثال تشویقات برای رانندگانی که تصادف نمی‌کنند بر پایه همین رتبه بندی است.
شرکت ایران خودرو در آخرین بخشنامه خود قیمت هایما S7 پلاس را برای عرضه در بازار اعلام کرد
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها