یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

دانشجویان بخوانند؛ این افراد وام می‌گیرند

24 دی 1402
دانشجویان بخوانند؛ این افراد وام می‌گیرند

با هدف ارتقای توانایی‌های پژوهشی، فناورانه و آموزشی، دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی از تسهیلات دوره پسادکتری بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش بانک اول  به نقل از ایسنا، به استناد تبصره ماده ۳ و تبصره ۲ ماده ۴ آیین‌نامه «شناسایی و پشتیبانی از دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی» مصوب هیات‌امنای بنیاد ملی نخبگان و به منظور اجرایی‌سازی بند «الف ـ ۲» از ماده ۴ آیین‌نامه مذکور و با هدف ارتقای توانایی‌های پژوهشی، فناورانه و آموزشی دانش‌آموختگان برتر دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در فاصله زمانی پس از دانش‌آموختگی تا اشتغال، دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی از تسهیلات دوره پسادکتری (طرح شهید دکتر چمران) بهره‌مند می‌شوند.
برگزیدگان، مشمول تسهیلات زیر می‌شوند:
الف. گذراندن دوره پسادکتری زیر نظر استاد میزبان در یکی از مؤسسه‌های پذیرنده

ب. دریافت حق‌الزحمه معادل «حقوق و مزایای استادیار پایه یک» دانشگاه تهران/ علوم پزشکی تهران

ج. برخورداری برگزیده، همسر و فرزندان وی از بیمه تکمیلی درمان، مطابق مقررات بنیاد ملی، از زمان شروع دوره پسادکتری تا پایان آن

د. هدیه ازدواج، در صورت ازدواج برگزیده در طول دوره گذراندن پسادکتری

هـ . وام خرید/ ساخت مسکن، تا سه سال پس از تاریخ برگزیدگی

و. کمک‌هزینه شرکت در مجامع علمی از زمان شروع دوره پسادکتری تا ۶ ماه پس از اتمام دوره پسادکتری شامل:

و-۱. کمک‌هزینه شرکت در یک مجمع علمی خارجی

و-۲. کمک‌هزینه شرکت در دو مجمع علمی داخلی

ز. سایر تسهیلات فرهنگی و رفاهی اعلامی از سوی بنیاد ملی، تا دو سال پس از تاریخ برگزیدگی
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، معاونت آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان موظف است سالیانه حسن اجرای این شیوه‌نامه و نتایج آن را بر اساس شاخص‌های زیر، ارزیابی و گزارش آن را به رئیس بنیاد ملی نخبگان ارائه کند:

الف. تعداد افراد شناسایی‌شده و تنوع رشته‌های تحصیلی آنان

ب. تعداد طرح‌های پسادکتری به تفکیک سهم حمایت بنیاد ملی، مؤسسه‌های پذیرنده و نهادهای حامی

ج. ارتباط موضوعی طرح‌های پسادکتری با اولویت‌های پژوهشی کشور

د. نوع، میزان و زمان بهره‌مندی افراد شناسایی‌شده از تسهیلات اعطایی

هـ . کیفیت و کمیت بروندادها و دستاوردهای پژوهشی دوره‌های پسادکتری

و. میزان اثربخشی و اثرگذاری تسهیلات اعطا شده از دیدگاه مؤسسه‌های پذیرنده و نهادهای حامی

ز. سرعت و سهولت فرایند شناسایی و اعطای تسهیلات

ح. میزان رضایت برگزیدگان از تسهیلات دریافتی

ط. جذب برگزیدگان بعد از اتمام دوره پسادکتری به عنوان عضو هیات‌علمی.

اخبار مرتبط
مدت بازپرداخت وام حداقل سه ماه و حداکثر ۴۸ ماه به انتخاب شما می­ باشد. مبلغ وام قابل پرداخت، از ۵۰ میلیون ریال الی ۳ میلیارد ریال می ­باشد و در صورت تسویه بخشی یا کل آن، امکان اعطای وام جدید با کسب امتیاز مجدد، وجود دارد. امتیاز میانگین حساب، تا ۵ سال به صورت تجمیعی قابل استفاده است.
پس از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود. پس از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز فرصت دارد تا با مراجعه به بانک برای تشکیل پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: