ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

عملیات ارتقای کیفی نفت کوره پالایشگاه کرمانشاه وارد فاز اجرایی شد

30 دی 1402
عملیات ارتقای کیفی نفت کوره پالایشگاه کرمانشاه وارد فاز اجرایی شد

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، از آغاز عملیات اجرایی ارتقای کیفی نفت کوره تولیدی این شرکت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، محمدرضا امامی نیا در این باره اظهار کرد: پیش از این، قراداد ارتقای کیفی نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه میان مدیرعامل این شرکت و مدیرعامل شرکت دانش بنیان آذر انرژی تبریز منعقد گردید و هم اکنون این پروژه وارد فاز اجرایی شد. 

امامی نیا یادآور شد: این پروژه قطعا نقش مهمی در کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، ارتقای شاخص‌های کیفی فرآورده‌های نفتی، افزایش سوددهی و توسعه پالایشگاه‌ کرمانشاه ایفا خواهد کرد. 

سخنگوی پالایشگاه کرمانشاه اظهار کرد: در واقع هدف از اجرای طرح، این است که مقدار گوگرد نفت کوره از 3.2 به 0.8 درصد کاهش یابد. همچنین در این طرح، 30 درصد از نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه به نفت گاز تبدیل خواهد شد. 

امامی نیا خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های اصلی در شرکتهای پالایشی کشور بحث تولید نفت کوره است كه خوشبختانه پالایشگاه کرمانشاه با اعتماد به دانش بومی مهندسین جوان کشور و پرسنل توانمند شرکت،برای اولین بار در کشور گامی موثر در این راستا برداشته است. 

امامی نیا - درویش وند - پالایشگاه کرمانشاه

امامی نیا در پايان ضمن تقدير از حمايتهاي مهندس هادی درویش وند سهامدار پالایشگاه کرمانشاه در انعقاد اين قرارداد گفت: در طول هفت سال اخير كه بخش خصوصي مديريت شركت پالايش نفت كرمانشاه را برعهده داشته، نهايت تلاش خود را در مسير توسعه و افزايش كيفيت محصولات توليدي اين شركت به كار برده و با انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، نگاه ویژه ای به توسعه همه جانبه استان و کشور داشته و دارد.

اخبار مرتبط
مشی رئیس‌جمهور این بود که یک روز هم کار مردم روی زمین نماند؛ لذا تصمیم دولت بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم.
جوکار در ادامه افزود: از سوی دیگر در سیستم مالیاتی باید نظام تشویق و تنبیه وجود داشته باشد و مودیانی که در مناطق محروم فعالیت اقتصادی دارند مشمول معافیت‌های مالیاتی جذابی شوند تا سرمایه‌ها به مناطق محروم سوق داده شود.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخشی از این پیام تصریح کردند: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها