جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

کدام جانبازان مشمول دریافت خودرو وارداتی هستند؟

04 بهمن 1402
کدام جانبازان مشمول دریافت خودرو وارداتی هستند؟

دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران  در مورد جزئیات مرحله اول واردات خودور برای جانبازان اطلاعیه ای را صادر نمود .

به گزارش بانک اول دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ درصد و بالاتر اطلاعیه صادر کرد.

دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران  در مورد جزئیات مرحله اول واردات خودور برای جانبازان 50 درصد و بالاتر  اطلاعیه ای را صادر نمود .

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

 با توجه به برگزاری سلسله جلسات در خصوص نحوه اجرای فرآیند واردات خودرو برای جانبازان معزز 50 درصد و بالاتر با هماهنگی وزارت صمت، تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:


1. به منظور انجام ثبت نام اولیه و انتخاب خودروهای وارداتی قابل عرضه توسط شرکت‌های واردکننده خودرو، سامانه  ثبت نام برای جانبازان مشمول از تاریخ چهارم بهمن‌ماه در دسترس خواهد بود.
2. در مرحله اول برای جانبازان مشمول از طریق ارسال پیامک اطلاع‌رسانی می‌گردد.
3.ثبت‌نام جانبازان در سه سطح جانبازی شامل جانبازان 70 درصد ویژه با سقف ارزش‌ خودروی وارداتی تا 35 هزار یورو و سایر جانبازان 70 درصد با سقف ارزش 30 هزار یورو و جانبازان 50 الی 69 درصد با سقف ارزش 25 هزار یورو به ترتیب از تاریخ چهارم تا پنجم برای سطح یک و از تاریخ ششم تا هفتم   برای سطح دو و از تاریخ هشتم تا دهم بهمن‌ماه برای مشمولین سطح سه انجام می‌گردد.
4. ویرایش ثبت نام و انتخاب خودروهای وارداتی در سامانه  به مدت سه روز برای جانبازان مشمول فعال خواهد شد.
5. بدیهی است انجام ثبت نام اولیه و انتخاب خودرو در سامانه به منزله واردات قطعی نبوده و مراحل بعدی از طریق مراجع ذی صلاح اطلاع‌رسانی خواهد شد.
6.  آدرس سایت جهت انجام مرحله مقدماتی ثبت‌نام به شرح ذیل اعلام می‌گردد.
 Janbazan.saleauto.ir
 7.جانبازان الزاما در زمان بندی تعیین شده مجاز به ثبت نام در سامانه می‌باشند.

شایان ذکر است درصورتیکه جانبازی بعد از تاریخ 02/ 10/ 1391 (لازم الاجرا شدن قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران) به هر نحوی از تسهیلات موضوع ماده 45 ( خودرو داخلی و یا خارجی) بهرمند شده باشد مشمول واردات خودرو نخواهد بود.
همچنین چنانچه در طی فرآیند ثبت نام و انتخاب خودرو مشخص شود جانباز مشمول از تسهیلات ماده 45 استفاده نموده باشد از لیست معرفی شده حذف خواهد شد.

اخبار مرتبط
، بازار امروز شاهد روند نزولی قیمت طلا و افزایش قیمت سکه نسبت به روز گذشته است.
بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.
سکه بازان در معاملات نقدی روز گذشته گوش به فرمان دلار بودند. در همین راستا شواهد گویای آن است بعد از اینکه نرخ دلار نوسان کاهشی را ثبت کرد، کمتر کسی حاضر بود در موقعیت خرید سکه قرار بگیرد. همچنین دسته ای از تحلیلگران می گفتند ریزش طلای آبشده و از دست رفتن کف حمایتش به دلیل ریزش انس طلا در معاملات روز سه‌شنبه موجب شد تا قیمت سکه یک کانال عقب نشینی کند.
بنا بر نظر بسیاری از کارشناسان اقتصادی، ازآنجایی‌که بازار طلا با مشکلاتی از قبیل فعالیت بدون دریافت مجوز، خریدوفروش با حساب‌های اجاره‌ای و فعالیت‌های ارزی برخی سودجویان به اسم طلافروش و فروش طلا با عیار پست مواجه است، این بازار نیازمند یک ساماندهی در تمامی بخش‌های صنفی و معاملاتی خود می باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها