شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

چگونه وام قرض الحسنه300 میلیون تومانی بانک مهر ایران را بگیریم / 60 ماهه و کارمزد 4 درصد

07 بهمن 1402
چگونه وام قرض الحسنه300 میلیون تومانی بانک مهر ایران را بگیریم / 60 ماهه و کارمزد 4 درصد

شرایط و نحوه دریافت انواع وام و تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران تا سقف 3/000/000/000 ریال

به گزارش بانک اول شرایط دریافت وام بانک قرض الحسنه مهر ایران، با توجه به نوع تسهیلات دریافتی متفاوت بوده و مدارک مختلفی از جمله تصویر مدارک هویتی و فرم تکمیل شده درخواست دریافت وام را شامل می شود.

شرایط لازم برای دریافت تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران

بانک مهر ایران یکی از دو بانک قرض الحسنه کشور  است. به این معنی که انواع وام بانکی را در قالب قرض الحسنه به مشتریان خود ارائه می دهد. این بانک چند طرح تسهیلاتی مختلف را با شرایط متفاوت در نظر گرفته است. بنابراین، شرایط لازم برای دریافت وام بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به طرح تسهیلاتی مربوطه می تواند متفاوت باشد. در ادامه به معرفی این طرح ها و شرایط استفاده از آن ها پرداخته می شود:

وام قرض الحسنه امتیازی مهر ایران: منابع بانک برای اعطای تسهیلات محدود بوده و متقاضیان دریافت وام های قرض الحسنه نامحدودند. لذا بانک مهر ایران با توجه به میانگین حساب مشتریان خود امتیازی را به آنان اختصاص داده و با توجه به این امتیاز مشتریان می توانند از مبلغ، تعداد اقساط و سایر جزئیات وام قابل دریافت خود اطلاع پیدا کنند. افراد با میانگین حساب بالاتر در اولویت پرداخت وام خواهند بود.

وام قرض الحسنه اعتبار در حساب جاری: اشخاص حقیقی که دارای حساب قرض الحسنه جاری در بانک مهر ایران هستند در کنار استفاده از مزایای این حساب می توانند پس از گذشت مدت زمانی از افتتاح حساب و در صورت دارا بودن امتیاز مناسب، از محل میانگین حساب خود می توانند اقدام به دریافت وام نمایند.

وام قرض الحسنه کالا کارت: به جهت رونق اشتغال زایی در کشور و افزایش قدرت خرید افراد در جامعه بانک مهر ایران اقدام به ارائه طرح کالا کارت کرده است. افراد برای دریافت کارت اعتباری قرض الحسنه جهت خرید کالاهای مورد نیاز خود الزامی به سپرده گذاری در بانک نداشته و با توجه به اعتبار ماهانه شعب این بانک می توانند کالا کارت را دریافت نمایند.

وام قرض الحسنه مهریار: طرح مهریار یا بسته حمایتی حقوق و دستمزد سازمان ها و شرکت ها طرحی است که به کارکنان مجموعه هایی که حقوق و دستمزد شان از طریق بانک مهر ایران پرداخت می شود، تسهیلاتی ارائه می دهد.

وام قرض الحسنه سفر کارت: بانک مهر ایران جهت کمک به افراد برای تامین هزینه های سفر اقدام به طراحی سفر کارت و طرح حمایتی سفر کرده است. مشتریانی که از سوی آژانس های مسافرتی طرف قرارداد بانک مهر ایران به شعب بانک معرفی شوند؛ می توانند با شرایط خاصی از تسهیلات کمک هزینه سفر برخوردار شوند.

مدارک لازم برای دریافت وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

تصویر مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی متقاضی دریافت وام و ضامن وی در صورت نیاز

ارائه مدارک شغلی متقاضی دریافت وام و ضامن وی جهت اطمینان بانک از توانایی بازپرداخت وام

فرم تکمیل شده درخواست دریافت وام از بانک مربوطه

وثایق و تضامین مورد نیاز در صورت درخواست بانک

مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران با توجه به طرح تسهیلاتی انتخابی می تواند، متفاوت باشد. ضمن این که روند دریافت برخی وام های بانکی مانند وام ازدواج به طور کلی با سایر وام های بانکی متفاوت است. در شرایطی که دریافت وام از یک بانک نیازمند ارائه مدارک خاصی است؛ بهترین و سریع ترین راهکار برای رسیدن به جواب، استعلام از بانک مورد نظر است.

سامانه درخواست آنلاین وام و پیشخوان مجازی بانک قرض الحسنه مهر ایران

برای ورود به سامانه درخواست وام بانک مهر ایران ابتدا باید به سایت این بانک به آدرس qmb.ir مراجعه شده و از منوی بالای صفحه بخش پیشخوان مجازی انتخاب شود.

وام بانک  قرض الحسنه مهر ایران

در بخش پیشخوان مجازی، بخشی تحت عنوان تسهیلات آنلاین بانکی در نظر گرفته شده است که متقاضی باید بر روی آن کلیک نماید.

شرایط ثبت و فرم درخواست وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

پس از طی مراحل ذکر شده مشتریان به بخشی هدایت می شوند که با وارد کردن شماره مشتری، کد ملی و کد امنیتی در نظر گرفته شده می توانند وارد سامانه درخواست وام بانک مهر ایران شده و درخواست خود را ثبت نمایند.

محاسبه وام بانک مهر ایران

بدیهی است که پس از ورود به سامانه درخواست وام، اطلاعاتی از کاربر خواسته می شود که با ثبت آن ها عملیات درخواست وام تکمیل شده و در مراحل بعد این درخواست باید از سوی مراجع مربوطه در بانک بررسی شود. در صورتی که درخواست متقاضی با ضوابط اعطای وام بانک مهر ایران هماهنگی داشته باشد، بانک اطلاع رسانی های لازم را در خصوص طی کردن باقی مراحل انجام خواهد داد.

نحوه ثبت درخواست وام بانک مهر ایران

برای ثبت درخواست وام امتیازی بانک مهر ایران، ابتدا پس از مراجعه به سایت این بانک به نشانی qmb.ir  باید فرد، از منوی خدمات بانکی در بالای صفحه بخش طرح های اعتباری قرض الحسنه و تسهیلات امتیازی مهر ایران باید انتخاب کند.

شرایط وام بانک مهر ایران

پس از ورود به صفحه مربوط به تسهیلات امتیازی این بانک تمام توضیحات لازم در خصوص این طرح تسهیلاتی مشاهده می شود. در بخش پایین این صفحه توضیحاتی ارائه شده که مطابق با آن، برای دریافت این تسهیلات افراد باید دارای یکی از انواع سپرده قرض الحسنه جاری یا پس انداز در بانک مهر ایران باشند. در نتیجه، در این قسمت، گزینه ای مربوط به افتتاح سپرده آنلاین و درخواست وام آنلاین در این صفحه در نظر گرفته شده است.

وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

صفحه جشنواره وام آنلاین در واقع همان سامانه درخواست وام بانک مهر ایران است که در بخش های قبلی مقاله نحوه ورود به آن و استفاده از آن توضیح داده شد. متقاضیان دریافت وام در صورتی که فاقد حساب سپرده در این بانک باشند، می توانند نسبت به افتتاح سپرده آنلاین از طریق نرم افزار همراه بانک اقدام کرده و با در اختیار داشتن شماره مشتری به سامانه درخواست وام وارد شوند.

جدول انواع وام  قرض الحسنه بانک مهر ایران

بدیهی است که متقاضیان دریافت وام از بانک قرض الحسنه مهر ایران، خواستار اطلاع از سایر جزئیات طرح های تسهیلاتی این بانک می باشند. جزئیاتی مانند سقف مبلغ پرداخت وام و کارمزد و تعداد اقساط بازپرداخت به افراد کمک می کند تا آگاهانه در خصوص دریافت وام ها تصمیم گیری نمایند. به همین علت در بخش پایین جدول انواع وام بانک مهر ایران به همراه جزئیات دریافت این تسهیلات ارائه شده است تا مشتریان این بانک اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورند.

نام طرح سقف مبلغ وام کارمزد مدت بازپرداخت
وام خرید کالای ازدواج 40 میلیون تومان 4 درصد 36 ماه
وام خرید کالای ازدواج 150 میلیون تومان 4 درصد 24 ماه
تسهیلات امتیازی 300 میلیون تومان 4 درصد 60 ماه

اشخاصی که قصد دریافت و استفاده از سایر طرح های تسهیلاتی این بانک مانند تسهیلات سفر را دارند؛ می توانند جزئیات آن را از طریق کارشناسان بانک پیگیری کرده و در صورتی که با شرایط متقاضیان هماهنگ بود، درخواست وام خود را ثبت نمایند.

برآورد و محاسبه معدل حساب و مشاهده امتیاز برای دریافت وام از بانک مهر ایران

قبلا گفته شد که تسهیلات امتیازی بانک قرض الحسنه مهر ایران جزو مهم ترین و پر طرفدار ترین طرح های تسهیلاتی این بانک است. برای دریافت این وام نیاز به اخذ معدل حساب بوده و با توجه به آن سقف پرداخت مبلغ وام مشخص خواهد شد. به همین دلیل، در این بخش نحوه برآورد و محاسبه معدل حساب و مشاهده امتیاز برای دریافت تسهیلات بانک مهر ایران بررسی می شود تا مشتریان این بانک بتوانند به معدل حساب خود دسترسی داشته باشند.

برای دریافت محاسبه معدل حساب بانک مهر ایران، فرد باید ابتدا به سایت این بانک مراجعه کرده و از منوی بالای صفحه به بخش پیشخوان مجازی برود. در این بخش، گزینه ای تحت عنوان دریافت معدل حساب وجود دارد که باید انتخاب شود.

شرایط ثبت و فرم درخواست وام بانک قرض الحسنه مهر ایران

پس از ورود به صفحه دریافت محاسبه معدل حساب مشاهده می شود که امکان استفاده از خدمات این بخش با استفاده از شماره کارت و یا شماره مشتری وجود دارد.

محاسبه وام بانک مهر ایران

دریافت محاسبه معدل حساب به مشتریان بانک مهر ایران این امکان را می دهد که از سقف مبلغ قابل دریافت وام خود مطلع شوند و بتوانند با توجه به شرایط در نظر گرفته شده برای آن ها درخواست وام خود را تا مبلغ مشخص شده به بانک ارائه دهند.

وام فوری 10 روزه طرح حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران

وام فوری 10 روزه طرح حمایتی بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور حمایت از اشخاص حقیقی طراحی شده است. این طرح تسهیلاتی، در واقع یک طرح مشارکتی است؛ یعنی مشتری برای دریافت مبلغ وام مورد نظر خود باید بخشی از آن را تامین کرده و در حساب پس انداز خود نزد بانک ذخیره کند.

بانک مهر نیز پس از دریافت این مبلغ از سوی مشتری آن را در صندوق اجتماعی خود ذخیره می کند. در نهایت بخشی از مبلغ وام از محل صندوق اجتماعی با کارمزد کمتر پرداخت شده و بخشی از مبلغ وام نیز با کارمزد بیشتری از سوی بانک تامین می شود.

به عنوان مثال فردی که 200 میلیون تومان به عنوان وام نیاز دارد و برای دریافت آن در بانک مهر ایران درخواست ثبت می کند؛ باید ابتدا بنا بر تعیین بانک بخشی از مبلغ وام مانند 100 میلیون تومان را در حساب قرض الحسنه خود پس انداز کند و سپس پس از انجام عملیات بانکی مورد نیاز این 100 میلیون تومان با کارمزد 2 درصد و 100 میلیون تومان دیگر با کارمزدی بیشتر مثلا 4 درصد به متقاضی دریافت وام اعطا می شود.

اخبار مرتبط
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سر دار صدری
ارسال شده در : شنبه 14 بهمن 1402

اینگونه وامها دروغه ۶ ماهه ۲۰۰ ملیون پول گذاشتم میگه ۸۰ تومن وام میدم مردم را مسخره کردن اونهم ۲۴ ماهه پولتان را از بانکها بردارید

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها