شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

پرفروش‌ترین لپتاپ‌ها در بازار چند؟ / جدیدترین قیمت لپتاپ سه‌شنبه ۱۰ بهمن+ جدول قیمت

10 بهمن 1402
پرفروش‌ترین لپتاپ‌ها در بازار چند؟ / جدیدترین قیمت لپتاپ سه‌شنبه ۱۰ بهمن+ جدول قیمت

اگر قصد خرید لپتاپ را دارید یا فقط می‌خواهید که از جدیدترین قیمت لپتاپ‌های پرطرفدار در بازار مطلع شوید، این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش بانک اول امروزه در بازار لپتاپ و کامپیوتر در هر رنج قیمتی می‌توانید محصول موردنظر و متناسب با نیازهایتان را تهیه کنید. در ادامه قیمت لپتاپ‌های پرطرفدار را برایتان بررسی کرده‌ایم.

اگر به دنبال لپتاپ ارزان قیمت هستید، می‌توانید لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل E۵۱۰MA-EJ۶۱۴-Celeron ۴GB ۲۵۶SSD را که حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و چهار گیگابایت رم دارد، به قیمت ۱۰ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان خریداری کنید. همچنین لپتاپ لنوو مدل Ideapad ۱-Celeron N۴۰۲۰ ۴GB ۲۵۶SSD با سایز ۱۵.۶ اینچ، با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و رم چهار گیگابایت نیز ۹ میلیون و ۱۴۹ هزار تومان قیمت خورده است.

البته از برند لنوو لپتاپ‌های کارآمدتر و با قیمت‌های بالاتری نیز وجود دارد؛ به طور مثال، مدل Ideapad ۱-Celeron N۴۰۲۰ ۴GB ۲۵۶SSD با طول ۱۵.۶ اینچ، با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و رم هشت گیگابایت ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد. همچنین لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل LOQ ۱۵IRH۸-i۷ ۱۶GB ۵۱۲SSD RTX۴۰۵۰ با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و رم ۱۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

لپتاپ‌های ایسوس نیز با قیمت‌های متفاوتی در بازار هستند. لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی ایسوس مدل Vivobook E۱۵۰۴GA-NJ۰۰۳W-i۳ N۳۰۵ ۸GB ۲۵۶SSD با هشت گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ۱۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

لپتاپ ایسوس مدل M۴۳۳UA-EB۴۰۶ با سایز ۱۴ اینچ و ظرفیت یک ترابایت حافظه داخلی و هشت گیگابایت رم نیز با قیمت ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

اگر به دنبال لپتاپ اپل هستید، این دو مدل از پرفروش‌ترین‌ها در بازار بودند؛ مدل MacBook Air MGN۹۳ ۲۰۲۰ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و رم هشت گیگابایت که قیمتش ۴۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است و ۱۳ اینچ طول دارد. همچنین مدل MacBook Air MQKT۳ M۲ ۲۰۲۳ با سایز ۱۵.۳ اینچ و ظرفیت رم هشت گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز ۷۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان قیمت خورده است.

در ادامه، جدولی از قیمت لپتاپ‌های پرفروش بازار را آماده کرده‌ایم.

قیمت لپ تاپ‌های پرطرفدار امروز ۱۰ بهمن
مدل و مشخصات سایز / اینچ قیمت / تومان
Ideapad ۱-Celeron N۴۰۲۰ ۴GB ۲۵۶SSD ۱۵.۶ ۹,۱۴۹,۰۰۰
V۱۵ IGL-Celeron N۴۰۲۰ ۴GB ۲۵۶SSD ۱۵.۶ ۹,۴۸۰,۰۰۰
IdeaPad Slim ۳ ۱۵IRU۸-i۳ ۸GB ۲۵۶SSD / لنوو ۱۵.۶ ۱۷,۷۰۰,۰۰۰
IdeaPad ۵ ۱۵IAL۷-i۵ ۱۲۳۵U ۱۶GB ۵۱۲SSD MX۵۵۰ ۱۵.۶ ۳۱,۴۹۰,۰۰۰
IdeaPad ۳ ۱۵ITL۶-i۵ ۱۶GB ۱HDD ۲۵۶SSD MX۳۵۰ / لنوو ۱۵.۶ ۲۶,۴۹۹,۰۰۰
E۵۱۰MA-EJ۶۱۴-Celeron ۴GB ۲۵۶SSD / ایسوس ۱۵.۶ ۱۰,۹۸۹,۰۰۰
V۱۵ G۴ AMN-Athlon Silver ۷۱۲۰U ۸GB ۲۵۶SSD / لنوو ۱۵.۶ ۱۲,۶۵۰,۰۰۰
MacBook Air MGN۶۳ ۲۰۲۰ / اپل ۱۳.۳ ۴۴,۹۵۰,۰۰۰
Vivobook E۱۵۰۴GA-NJ۰۰۳W-i۳ N۳۰۵ ۸GB ۲۵۶SSD / ایسوس ۱۵.۶ ۱۸,۶۵۰,۰۰۰
اخبار مرتبط
اسفند سال گذشته بود که هیات وزیران به پیشنهاد معاونت حقوقی رئیس جمهور و به استناد اصل 138 قانون اساسی تصویب کرد که بند (6) ماده (1) دستورالعمل اجرایی بند (ط) تبصره (7) ماده واحده قانون بودجه سال 1402 کل کشور موضوع تصویب نامه بهمن ‌ماه 1402، اصلاح شود.
بازار موبایل در کمال و تعجب و شگفتی سفره خودش را از بازار ارز جدا کرده و با نزدیک شدن به شب عید شاهد ارزان شدن مدل‌های نوبرانه هستیم.
نبرد بین پرچمداران اندرویدی مجهز به تراشه‌های مدیاتک و کوالکام هرگز به اندازه امروز جذاب نبوده است! در سال‌های گذشته عموما تراشه‌های اسنپدراگون موفق شده بودند چه در بنچمارک‌ها و چه عملکرد واقعی پیروز نبرد باشند. با این وجود چیپست‌های قدرتمند مدیاتک نیز اخیرا توانسته‌اند با عملکرد بسیار خوب خود اختلاف با رقیب آمریکایی خود را به حداقل برسانند. نبرد نزدیک این دو تراشه در لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی فوریه 2024 که به‌تازگی توسط AnTuTu اعلام شده کاملا مشهود است.
کارشناسان حوزه سخت‌افزار اعتقاد دارند خرید کالای دیجیتال دست‌دوم به خصوص لپ‌تاپ اشکالی ندارد، به شرطی که این دستگاه بی‌عیب و نقص باشد، چون عده‌ای از افراد که قدرت خرید بالایی دارند و می‌توانند کالاهای دیجیتال نو بخرند، معمولاً کالاهای دیجیتال خود را که مدتی با آن کار کرده‌اند، می‌فروشند، این کالاها، چون قابلیت استفاده دارند، از این رو خریدشان توصیه می‌شود، چون قیمت پایین‌تری- ۳۰ تا ۷۰ درصد قیمت کالای نو- دارند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها