یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ویژه نیمه شعبان / تحویل ۹۰ روزه + لینک

26 بهمن 1402
آغاز ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ویژه نیمه شعبان / تحویل ۹۰ روزه + لینک

شرایط ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ویژه اعیاد شعبانیه اعلام شد.

به گزارش بانک اول، فراخوان ثبت نام ایران خودرو ویژه اعیاد شعبانیه صادر شد. . در ادامه جزییات فروش فوق العاده ایران خودرو را بخوانید.

شرایط ثبت نام پژو پارس بدون قرعه کشی ایران خودرو

متقاضیان ثبت نام ایران خودرو می‌توانند برای تکمیل وجه پژو پارس معمولی P۷X و پارس ای ال ایکس P۷X اقدام کنند. موعد تحویل ایران خودرو ۹۰ روزه اعلام شده است. طبق این اطلاعیه قیمت کارخانه پژو پارس برای فروش درنظرگرفته شده است و متقاضیان باید کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند.

آغاز ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ویژه نیمه شعبان / تحویل ۹۰ روزه + لینک

شرایط ثبت نام هایما ایران خودرو

متقاضیان ثبت نام هایما ۱۴۰۲ نیز با پرداخت کل مبلغ یعنی یک میلیاردو۴۸۳ میلیون تومان می توانند این خودرو را ۹۰ روزه در سه رنگ تحویل بگیرند.

آغاز ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی ویژه نیمه شعبان / تحویل ۹۰ روزه + لینک

زمان ثبت نام ایران خودرو  اعیاد شعبانیه 

متقاضیان ثبت نام پژو پارس بدون قرعه کشی تا ۲۸ بهمن ماه فرصت دارند. همچنین برای ثبت نام هایما تا سوم اسفندماه فرصت دارید. 

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام پژو پارس و هایما

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرایط ثبت نام ایران خودرو بهمن 1402

فراخوان ثبت نام پژو پارس ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودرو است که با عنوان الویت زمستان ۱۴۰۲ شناخته شدند. همچنین طبق فراخوان جدید ایران خودرو، ثبت نام سورن پلاس ویژه منتخبین سامانه یکپارچه فروش خودرو است که اسامی آنها در بخش اولویت هفتم هایما ۷X قرار گرفته است.

اخبار مرتبط
شرایط فروش و واریز وجه ۱۰ خودرو شرکت سایپا اعلام شد.
در روزگاری نه‌چندان دور، با بودجه ۱۰۰ میلیون تومان یا کمتر از آن می‌توانستید خودرو‌های مناسبی را برای رفت‌وآمد خود خریداری کنید. بااین‌حال آیا اکنون هم می‌توان با ۱۰۰ میلیون تومان خودرو خریداری کرد؟
بهمن موتور شرایط فروش جدید خودروی ریسپکت را اعلام کرد.
با این حال چند روز پیش سخنگوی تعزیرات حکومتی اعلام کرد که بنا به دستور رئیس جمهور مقرر شده تولید این خودرو در سال جاری نیز ادامه یابد. بر همین مبنا هم شرکت ایران خودرو با اعلام قیمت جدید برای پژو پارس، اقدام به ارسال فراخوان به متقاضیان کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها