شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

به حساب این افراد یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان واریز می‌شود

09 اسفند 1402
به حساب این افراد یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان واریز می‌شود

وزیر اقتصاد از واریز دومین مرحله سود سهام عدالت تا ۲۵ اسفندماه خبر داد.

به گزارش  بانک اول  طبق اعلام باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در مرحله نخست برای دارندگان برگه سهام عدالت ۴۵۲ هزار تومانی، ۴۹۲ و ۵۳۲ هزار تومانی مبالغ ۶۲۶، ۶۸۱ و ۷۳۶ هزار تومان سود واریز شد.

در این مرحله نیز هنوز شرکت بورس نگفته است که برای سهامداران چه مبالغی واریز می‌شود. تجربه واریزی سال‌های گذشته نشان می‌دهد که تقریبا واریزی مرحله دوم سود سهام عدالت به همان اندازه مرحله نخست است.

در چنین شرایطی به نظر می‌رسد که برای سهامداران در این مرحله بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان واریزی انجام خواهد شد. دارندگان برگه یک میلیون تومانی سهام عدالت نیز احتمالا بین یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

اخبار مرتبط
ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی با احتساب و اعمال تمام افزایش سرمایه های شرکت های بورسی در این سهام به 7 میلیون 363 هزار و 637 تومان رسید.
چهار شرکت هنوز مبلغ واریزی که متعهد بودند را واریز نکردند و ما نیز نتوانستیم مرحله سوم را به حساب سهامداران سهام عدالت واریز کنیم. که در این زمینه پیگیری های لازم را انجام داده‌ایم.
در این زمینه رئیس اتاق تعاون ایران معتقد است،‌شرکتهای تعاونی سهام عدالت هر شهرستان باید مجمع عمومی برگزار و اعضای هیات مدیره خود را انتخاب کنند و نماینده‌ای در شرکت سرمایه‌گذاری استانی معرفی کند و در کانون شرکتهای سرمایه‌گذاری استانی بتوانند با تشکیل کنسرسیومی از شرکتهای تعاونی شهرستانی،‌ یک سهمیه هیات مدیره را به دست آورند و به اعمال مدیریت حرفه‌ای بپردازند.
برای دریافت سود سهام عدالت، یکی از وراث باید در سامانه «میراث» ثبت نام کند و در عین حال همه وراث دیگر نیز باید برای دریافت سود سهام عدالت در سامانه سجام ثبت نام به عمل آورند تا هر زمان سود سهام عدالت پرداخت شد، این افراد هم سود را دریافت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها