یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط و ثبت نام دریافت وام ۲۰۰ میلیونی وام اجاره

20 اسفند 1402
شرایط و ثبت نام دریافت وام ۲۰۰ میلیونی وام اجاره

مستاجران استان تهران می‌توانند برای دریافت وام ودیعه مسکن( اجاره) به مبلغ ۲ میلیارد ریال را نام‌نویسی کنند تا از تسهیلات آن بهره‌مند شوند.

به گزارش  بانک اول عبدالرضا غفوری خبر داد که تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا سقف ۲ میلیارد ریال برای شهر تهران و یک میلیارد ریال برای سایر شهرهای این استان ابلاغ و تخصیص یافته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعطای این تسهیلات برای کمک به مستأجران و تأمین ودیعه مسکن آنان بوده که مرحله جدید ثبت‌نام تقریبا از اوایل اسفند ماه به استان‌ها ابلاغ شده است.

او افزود: متقاضیان دریافت این تسهیلات باید در سامانه saman.mrud.ir بخش تسهیلات ودیعه مسکن نام‌نویسی و مراحل و روند نام‌نویسی را ادامه داده و مدارک موردنیاز را بارگذاری کنند.

غفوری اظهار داشت: متقاضی باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای رمز رهگیری باشد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یادآور شد: متقاضی و همسرش متعهد هستند که در زمان نام‌نویسی، فاقد مسکن و یا زمین مسکونی باشند و چنانچه، هر زمان سابقه مالکیت ایشان محرز شود از فرآیند پرداخت تسهیلات حذف خواهند شد.

غفوری با اشاره به این که متقاضی دریافت تسهیلات باید متأهل باشد، افزود: این تسهیلات در صورت تأمین اعتبار از سوی بانک‌ها، به زنان مجرد بالای ۳۵ سال و یا زنان سرپرست خانوار و مردان مجرد بالای ۴۵ سال سن نیز تعلق می‌گیرد.

او با بیان این که بازپرداخت این تسهیلات حداکثر پنج‌ساله خواهد بود، توضیح داد: شرایط پرداخت تسهیلات کمک ودیعه مسکن تابع قوانین مصوب و ابلاغی بانک‌ها بوده و چنانچه متقاضی دارای تسهیلات جاری در حوزه مسکن باشد، با درخواست وی موافقت نمی‌شود.

به نوشته انصاف نیوز، این مسئول اضافه کرد: بر اساس مصوبه اخیر شورای پول و اعتبار کشور و در راستای حمایت از مستأجران کم‌درآمد، سقف مبلغ کمک ودیعه مسکن در شهرهای استان تهران نیز یک میلیارد ریال و در روستاها ۴۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.»

اخبار مرتبط
مدت بازپرداخت وام حداقل سه ماه و حداکثر ۴۸ ماه به انتخاب شما می­ باشد. مبلغ وام قابل پرداخت، از ۵۰ میلیون ریال الی ۳ میلیارد ریال می ­باشد و در صورت تسویه بخشی یا کل آن، امکان اعطای وام جدید با کسب امتیاز مجدد، وجود دارد. امتیاز میانگین حساب، تا ۵ سال به صورت تجمیعی قابل استفاده است.
پس از ثبت نام و تعیین شعبه کد رهگیری برای متقاضی ارسال می‌شود و حداکثر ۱۵ روز زمان می‌برد تا پیامک تعیین زمان مراجعه به شعبه برای شما ارسال شود. پس از تعیین ارسال پیامک تعیین شعبه متقاضی ۱۲ روز فرصت دارد تا با مراجعه به بانک برای تشکیل پرونده مراجعه کند و حداکثر ۱۰ روز پس از تکمیل پرونده وام به متقاضی پرداخت می‌شود.
وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.
برای دریافت وام اولین قدم این است که بدانیم با شرایط مالی ما چه بانک‌هایی تسهیلات ارائه می‌دهند. شرکت‌های سبد گردان مثل اینوستو با تسلط خوبی که بر روی بازار دارند می‌توانند بهترین وام را با شرایط مالی شما پیشنهاد دهند. برای گرفتن وام با کمترین سود باید به سراغ تمامی سامانه‌های بانکی و مؤسسات مالی بروید و نرخ سود و مبلغ وام و سایر شرایط آن‌ها را برآورد کنید. در این متن ما لیستی از طرح‌های بانکی با سود کم را برایتان آورده‌ایم:

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها