شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

زمان دریافت سکه متقاضیان خرید از حراجی اعلام شد + جدول زمان‌بندی تحویل سکه

26 اسفند 1402
زمان دریافت سکه متقاضیان خرید از حراجی اعلام شد + جدول زمان‌بندی تحویل سکه

خریداران سکه طلا از سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، جهت دریافت سکه طلا از شعب منتخب بانکی، طبق جدول زمانی اعلام شده مراجعه کنند.

به گزارش بانک اول خریداران سکه طلا از سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، جهت دریافت سکه طلا از شعب منتخب بانکی، طبق جدول زمانی اعلام شده مراجعه کنند.

 متقاضیان دریافت سکه طلا از شعب بانک ملی، باید مطابق با دوره زمانی تحویل هر یک از حراج ها، به شعب منتخب مراجعه کنند و بدیهی است، به مراجعه خارج از دوره های تعیین شده، ترتیب اثری داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است، زمان تحویل به دو دوره 7 روزه با هزینه انبارداری و بدون هزینه انبارداری تقسیم می شود.  برنده حراج می تواند جهت تحویل فیزیکی سکه خود از شعبه منتخب، پس از گذشت 7 روز کاری پس از تخصیص به مدت 7 روز کاری بعد مراجعه کند؛ در این دوره فقط هزینه تحویل 300 هزار ریالی به ازای هر سکه دریافت می شود.

در صورت تاخیر در دریافت سکه، متقاضی به مدت 7روزکاری دیگر می تواند علاوه بر پرداخت هزینه تحویل با پرداخت هزینه نگهداری به مبلغ 500 هزار ریال به ازای هر قطعه، سکه خود را تحویل بگیرد.

بازار سکه و ارز , قیمت سکه , قیمت طلا ,

اخبار مرتبط
قیمت طلای جهانی با وجود شروع توفانی، با کاهش شدید در روز دوشنبه مواجه شد. با این حال، توانست بخشی از این ریزش را در نیمه دوم هفته جبران کند. با وجود منفی بسته شدن کندل هفتگی، طلا از نظر تکنیکالی همچنان روند صعودی دارد. اظهارات سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا و همچنین داده‌های مربوط به اشتغال در ایالات متحده می‌تواند بر روند طلا در هفته آینده تاثیرگذار واقع شود.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته (پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه) افت ۹۰۰ هزار تومانی داشت و به ۴۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.
دلار هم اکنون در بازار تهران با قیمت ۶۱ هزار و ۴۰۰ تومان هم خریدار ندارد؛ دلار فردایی هم اکنون به کانال ۶۰ هزار تومان بازگشته است؛ دلار هرات نیز ۶۱ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت خورده است. ضمن اینکه یورو در بازار افشار با قیمت ۶۶ هزار تومان هم خریدار ندارد و فروشنده ها نگران ضرر بیشتر هستند.
امروز قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴,۱۹۸ (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است. قیمت طلا و سکه اما پایین آمد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها