دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

۳ میلیون تومان به حساب این افراد واریز شد

28 اسفند 1402
۳ میلیون تومان به حساب این افراد واریز شد

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: بابت عیدانه و سبد ماه رمضان ۳ میلیون تومان به خانواده زندانیان اهدا شد.

به گزارش بانک اول  به نقل از ایسنا، مظفر الوندی در این باره گفت: خوشبختانه در ماه شعبان و اوایل ماه رمضان، خیرین کمک‌های قابل توجهی به خانواده‌های زندانیان داشتند؛ به نحوی که امکان کمک سه میلیون تومانی به ۸۰ درصد خانواده‌های تحت پوشس در شهرستان تهران و شهرهای تابعه استان تهران فراهم شده است و پیش‌بینی می‌کنیم این کمک‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان استمرار داشته باشد.

وی با بیان اینکه بابت عیدانه و سبد ماه رمضان سه میلیون تومان به خانواده زندانیان اهدا شد، گفت: یکی از برجسته‌ترین کمک‌های دریافتی امسال متعلق به یکی از خیرین که درخواست شان گمنام ماندن نام اوست، تعلق دارد. این خیر از روز ولادت امام حسین (ع) تا پایان سال در چند نوبت به میزان هفت میلیارد تومان کمک به صورت نقدی و کارت خرید به انجمن اهدا کرد که انجمن نیز با برنامه‌ریزی و فراخوان خانواده با توجه پایان سال تا آخرین ساعات کاری تلاش کرد کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند برسد.

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز گفت: درحال حاضر حدود سه هزار خانواده زندانی ساکن تهران با حدود ۹ هزار نفر عائله، تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مرکز قراردارند که از انجمن خدمات دریافت می‌کنند.

اخبار مرتبط
اگر رتبه اعتبارسنجی گرفته‌اید و رتبه شما پایین است یا رتبه اعتبارسنجی شما صفر است و از خود می‌پرسید چرا رتبه اعتبارسنجی کم میشود؟ این مطلب را مطالعه کنید
تمام شهرهای چین در فهرست ۲۰ شهر برتر بین سال های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴، بخشی از میلیاردرهای خود را از دست داده اند. شهرهای هند پیشتاز هستند و دهلی نو (۶+) و بمبئی (+۳) بیشترین صعود را داشته اند. در سطح کشور، چین و ایالات متحده با هم ترکیب می شوند و نیمی از شهرهای برتر را به خود اختصاص می دهند. آنها همچنین حدود نیمی از جمعیت ۳,۲۰۰ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: هر نوع قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیر مجاز ممنوع است.
گفتنی است صاحبان مشاغلی که از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌ها استفاده می‌کنند، از مزایای عدم مراجعه به ادارات و قرار گرفتن در فرایند طولانی تشخیص و رسیدگی،عدم نیاز به نگهداری اسناد و مدارک و دفاتر، امکان تقسیط مالیات در بازه‌های زمانی بیشتر و عدم نیاز به تکمیل جداول درآمد و هزینه (اظهارنامه) برخوردار می‌شوند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها