شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

مراقب سکه های تقلبی باشید

29 اسفند 1402
مراقب سکه های تقلبی باشید

رئیس اتحادیه طلافروشان گفت: باتوجه به مشاهده سکه تقلبی در بازار توصیه ما به خریداران سکه این است که آن را فقط از سکه فروشی‌ها خریداری کنند.

به گزارش  بانک اول  نادر بذرافشان رئیس اتحادیه طلافروشان به باشگاه خبرنگاران، گفت: توصیه ما به هموطنان این است که تحت هیچ شرایطی خرید طلا را به صوت اینترنتی انجام ندهند.

او گفت: همچنین طلا جزء فلزات گران‌بها به شمار می آید و خریداران باید از صحت اعتبار و جواز واحد فروشنده طلا مطمئن باشند به طوری که فروشنده طلا مستلزم ارائه فاکتور خرید طلای بالای یک گرم به مشتریان است.

بذرافشان تصریح کرد: باتوجه به مشاهده سکه تقلبی در بازار توصیه ما به خریداران سکه این است که آن را فقط از سکه فروشی‌ها خریداری کنند و نسبت به کارت وکیوم شده واحد صنفی وهولوگرام دقت کنند.

اخبار مرتبط
با اعلام رسمی دولت، در پی تداوم گرمای شدید و کم‌سابقه هوا و به منظور حفظ سلامتی شهروندان و مدیریت مصرف انرژی، کلیه مراکز و ادارات دولتی و بانک‌ها در سراسر کشور (به جز مراکز خدمات امدادی و اورژانسی) روز یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ تعطیل خواهند بود. بنابراین با توجه به تعطیلی بانک‌ها در روز ۷ مرداد، حراج چهلم شمش طلا که بنا بود فردا برگزار شود، لغو می‌شود و اگر در صورت عدم تغییر در نحوه فعالیت ادارات در روز دوشنبه ۸ مردادماه، حراج سکه طبق روال قبلی روز دوشنبه برگزار خواهد شد.
امروز قیمت طلا و دلار در بازار بالا رفت، قیمت سکه امامی به ۴۱,۳۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۲۴ درصدی داشته است.
امروز قیمت سکه امامی به ۴۱,۲۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۸ درصدی داشته است. قیمت طلا اما روند نزولی را تجربه کرد.
قیمت دلار ۲۰ سال قبل ۸۸۰ تومان بود. به عبارتی اگر کسی قصد داشت در سال ۱۳۸۲ دلار را به ریال تبدیل کند احتمالا ناچار بود برای سادگی کار عدد را رو به بالا گرد کند و به هزار تومان برساند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها