شنبه, 6 مرداد 1403 2024,July

پرسودترین بازار در سال ۱۴۰۳ کدام است؟

03 فروردین 1403
پرسودترین بازار در سال ۱۴۰۳ کدام است؟

سال ۱۴۰۲ با صدرنشینی سپرده بانکی با بازده ۳۱ درصدی پایان یافت و پس از سکه و دلار به ترتیب با کسب رشد ۳۰ و ۲۶ درصدی در رتبه‌های بعدی جای گرفتند. اما پربازده‌ترین بازار در سال ۱۴۰۳ کدام است؟

به گزارش  بانک اول بر اساس نتایج نظرسنجی، اما ۴۴ درصد از مشارکت‌کنندگان معتقدند که بورس، بازار برنده ۱۴۰۳ خواهد بود و پس از آن سکه و طلا در رتبه دوم خواهد ایستاد.

پرسودترین بازار در سال ۱۴۰۳ کدام است؟

اخبار مرتبط
صنعتی را انتخاب کنید که در آن بتوانید بازی های بلندمدت با افراد بلندمدت انجام دهید. اینترنت به طور گسترده فضای کاری مشاغل را گسترش داده است. اکثر مردم هنوز این را کشف نکرده اند. بازی های تکراری را انجام دهید. همه بازده های زندگی، خواه در ثروت، روابط یا دانش، از سود مرکب ناشی می شود. شرکای تجاری را بر مبنای هوش بالا، انرژی فراوان و مهمتر از همه صداقت زیاد، انتخاب کنید.
خیلی از افراد در این سن فکر می‌ کنند که برای انتخاب شغل فقط یک فرصت دارند، در صورتی که شما باید ذهن تان را آماده کنید و در مورد مسیرهای شغلی متفاوت و انتخاب های مختلفی که پیش رو دارید، فکر کنید و هرگز طرز فکرتان را محدود نکنید. البته که اگر شغل مناسبی پیدا کردید، با جدیت آن را ادامه داده و هرگز به فکر ترکش نباشید.
نکته مهم این است که این درس‌ها منحصر به ثروتمندان نیست و هر والدینی می‌تواند این اصول را با شرایط خانواده خود تطبیق دهد و به کار گیرد. با اولویت دادن به این آموزه ها و گنجاندن مباحث مالی در زندگی روزمره خانواده، والدین می‌توانند فرزندان خود را در مسیر موفقیت مالی قرار دهند.
مدیریت پول ۹ مرحله دارد. پس از دنبال‌کردن این مراحل شما باید تصویر واضحی از امور مالی شخصی‌تان به دست آورید. پس از طی‌کردن این مراحل، قادر خواهید بود تغییرات لازم را ایجاد کنید تا به آزادی مالی دلخواه‌تان برسید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها