شنبه, 15 اردیبهشت 1403 2024,May

انجام حواله های اینترنتی بانک ملت صرفا با یکبار رمز

24 خرداد 1401
انجام حواله های اینترنتی بانک ملت صرفا با یکبار رمز
به گزارش بانک اول-این تصمیم در پی نامه پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ (پلیس فتا) مبنی بر کاهش سقف حواله بدون یکبار رمز، آمار مأخوذه در زمینه وضعیت صدور حواله های بانکی و بین بانکی و حساسیت های ایجاد شده در رسانه ها اتخاذ شده است. بر اساس این تصمیم، از 20 فروردین ماه سال آینده، سقف حواله های بانکی برای اجباری بودن یکبار رمز برای تمامی مشتریان، یک ریال در نظر گرفته خواهد شد. بر این اساس، کابران سامانه بانکداری اینترنتی باید جهت انجام صدور حواله اینترنتی از یکی از روش های تولید رمز یکبار مصرف اعم از(OTP,Mobile OTP,SMS OTP)، امضای الکترونیک یا نماد بانک مرکزی استفاده کنند. در عین حال محدودیت در نظر گرفته شده برای مشتریان خارج از کشور مبنی بر ورود به سایت بانکداری اینترنتی با استفاده از یکبار رمز، به قوت خود باقی خواهند ماند.
اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: