شنبه, 5 آبان 1403 2024,October

حراج انواع سکه از هفته آینده

18 فروردین 1403
حراج انواع سکه از هفته آینده

به گزارش بانک اول به نقل از مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به دنبال برگزاری ۹ جلسه حراج سکه طلا در سال ۱۴۰۲ و تخصیص انواع سکه بهار آزادی در این حراج ها به متقاضیان، به اطلاع می‌رساند از هفته آینده حراج گسترده انواع سکه بهار آزادی از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله ایران به آدرس market.ice.ir آغاز خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی درباره این حراج ها و ضوابط آن از طریق این سامانه و همچنین پایگاه اطلاع رسانی مرکز مبادله ایران به آدرس www.ice.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

متقاضیانی که تاکنون در سامانه مزبور ثبت‌نام نکرده‌اند، در اولین فرصت نسبت به ثبت‌نام و احراز هویت اقدام کنند.

اخبار مرتبط
حریری با پیش‌بینی وضعیت بازار ارز طی روزهای آتی گفت: اغلب وقتی هیجانات تخلیه شده باشد، بازار هم به روزهای آرام و با ثبات خود بر می گردد، البته این بدان معنا نیست که کاهش قیمت ارز خیلی فوری و سریع باشد، به‌طوری که در اولین مرحله، نسبت به هفته گذشته کاهشی می‌شود و به چند پله پایین‌تر باز می‌گردد.
رئیس مرکز مبادله طلا و ارز ایران می‌‌‌گوید: در حال حاضر، بیشترین تعداد سکه‌‌‌هایی که یک فرد خریداری کرده، کمتر از ۵۰قطعه است. البته اطلاعات کد ملی افراد در سامانه ثبت و کنترل می‌شود. سعیدی از برنامه بانک‌مرکزی برای عرضه سکه با ضرب سال‌‌‌ بعد از اواسط اسفند خبر می‌دهد و می‌‌‌گوید: حتی در آینده ممکن است سکه‌‌‌ها بدون تاریخ ضرب شوند.
در لحظه تنظیم این خبر، قیمت سکه امامی ۴۸ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان است که این رقم، کاهش ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی سکه نسبت به روز گذشته را نشان می‌دهد. سقف قیمت به ثبت رسیده برای سکه امامی برابر است با ۵۵.۶۳۰.۰۰۰ تومان که در تاریخ دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ رقم خورده است.
شرایط شکننده بازار طلا و ارز امروز به بهترین شکل ممکن قابل درک به نظر می‌رسد چون دقیقا از وقتی صدای تیر و ترقه سکوت بامدادی روز شنبه تهران را شکست، قیمت دلار در حال کاهش است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
کریمیان
ارسال شده در : شنبه 18 فروردین 1403

سلام. وقت بخیر. میخواستم بگم اگه امکانش هست در مورد یک مسئله که برای من و احتمالا خیلی افراد دیگه اتفاق افتاده یک خبر تهیه و اطلاع رسانی کنید. بنده در حراجی بانک مرکزی ۳ عدد ربع سکه و یک عدد نیم سکه حدودا هرکدام ۱ میلیون زیر قیمت بازار خرید کردم و سپس از بانک تحویل گرفتم. روز پنجشنبه با توجه به افزایش قیمت و سودی که به نظر خودم برده بودم قصد فروش داشتم که با یک مسئله مواجه شدم و اینکه کلیه طلافروشی ها به طور کاملا هماهنگ موقع خرید، سکه مذکور را به عنوان سکه بورسی (بی کیفیت در ضرب) عنوان کرده و حدود ۲ الی ۳ میلیون زیر قیمت خرید میکردن مخصوصا ربع سکه ها را. قیمت تابلو ربع سکه ۱۸ میلیون که با کلی گشت و گزار تونستم ۱۵.۵ بفروشم و نیم سکه ۲۸ میلیونی را ۲۶.۵ فروختم.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها