ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط فروش فوری و پیش فروش 2 محصول زامیاد اعلام شد

18 فروردین 1403
شرایط فروش فوری و پیش فروش 2 محصول زامیاد اعلام شد

شرکت زامیاد شرایط و جزئیات فروش فوری و پیش فروش محصولات خود را در فروردین ماه سال 1403 اعلام کرد.

به گزارش بانک اول بر اساس اطلاعات منتشر شده، این شرکت چهار مدل از خودروهای تولیدی خود را با قیمت‌های متفاوت و تحت دو طرح فروش فوری و پیش فروش به مشتریان عرضه می‌نماید.

نخستین محصول عرضه شده توسط این شرکت، خودرو پادرا پلاس PE6VD دوگانه سوز با رینگ رادیال است که با قیمت 6,708,380,000 ریال تحت طرح فروش فوری به فروش می‌رسد. گزینه دوم، نیسان تک سوز آپشنال با رینگ رادیال مدل SVPD است که با قیمت 2,750,000,000 ریال در طرح پیش فروش قرار گرفته و تحویل این خودرو در هفته چهارم اردیبهشت ماه 1403 صورت خواهد گرفت.

همچنین، مدل فروش فوری نیسان تک سوز آپشنال رادیال SVPD با قیمت 5,660,850,000 ریال نیز در دسترس مشتریان قرار دارد. آخرین گزینه ارائه شده توسط شرکت زامیاد، خودرو نیسان دوگانه سوز آپشنال رادیال مدل SVD است که با قیمت 2,850,000,000 ریال در طرح پیش فروش عرضه شده و زمان تحویل این خودرو نیز همانند مدل تک سوز آن، در هفته چهارم اردیبهشت ماه 1403 خواهد بود.

این اقدام شرکت زامیاد در راستای تامین نیازهای متنوع مشتریان و ارائه گزینه‌های مختلف از محصولات این شرکت با توجه به سلیقه و بودجه آن‌ها صورت گرفته است. بدین ترتیب، متقاضیان می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط و مشخصات ارائه شده، گزینه مناسب خود را از میان محصولات این شرکت در سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا انتخاب نمایند.

شرایط فروش فوری و پیش فروش محصولات زامیاد ویژه فروردین 1403

خودرو قیمت (ریال) طرح فروش تحویل
پادرا پلاس PE6VD دوگانه سوز رادیال ۶,۷۰۸,۳۸۰,۰۰۰ فروش فوری -
نیسان تکسوز آپشنال رادیال SVPD ۲,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ پیش فروش تحویل هفته چهارم اردیبهشت 1403
نیسان تکسوز آپشنال رادیال SVPD ۵,۶۶۰,۸۵۰,۰۰۰ فروش فوری -
نیسان دوگانه سوز آپشنال رادیال SVD ۲,۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ پیش فروش تحویل هفته چهارم اردیبهشت 1403

خودروبانک

اخبار مرتبط
طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.
بر اساس مصوبه هیأت وزیران، مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافته است.
شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو KMC X5 ویژه اردیبهشت 1403 را آغاز نمود.
در حال حاضر پیش‌فروش و انجام قرعه‌کشی از طریق سایپا و در سامانه یکپارچه فروش خودرو انجام می‌شود.هر بار که اطلاعیه مربوط به پیش‌فروش منتشر می‌شود، شرایط پیش فروش محصولات سایپا مربوط به خرید هم اطلاع‌رسانی می‌شود تا متقاضیان بر اساس جزئیات آن جهت خرید خودرو تصمیم بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها