شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

صدور «ویزا کارت» تا پایان امسال در شعب شهرنت

24 خرداد 1401
صدور «ویزا کارت» تا پایان امسال در شعب شهرنت

 به گزارش بانک اول به نقل از سایت شهرداری تهران، مسیح قائمیان در جریان بازدید از شهرنت‌های بانک شهر گفت: در شهرنت‌های بانک شهر یک امکان جدید ایجاد کرده‌ایم و برای شهروندانی که درخواست داشته باشند ویزا کارت صادر می‌کنیم. وی ادامه داد: این ویزا کارت‌ها در خارج از کشور کار می‌کنند و کسانی که به شهرنت‌ها مراجعه کنند، می‌توانند با در دست داشتن کارت شتاب، ویزا کارت تهیه کنند.

به گفته قائمیان، تا پایان سال در تمامی کیوسک‌های شهرنت ویزا کارت صادر می‌شود. مدیر‌عامل شرکت توسعه و نوآوری شهر با اشاره به اینکه این کار در 4 فاز انجام می‌شود، گفت: در فاز اول کارت صادر می‌شود و یک مبلغی پول در داخل آن است و در فاز دوم امکان شارژ مجدد آن فراهم می‌شود. وی بیان کرد: در فاز سوم شهروندان می‌توانند با ویزا کارت افتتاح حساب ارزی داشته باشند و در فاز چهارم امکان کردیت کارت فراهم می‌شود. به گفته قائمیان، فعلاً فاز اول این کار اجرایی می‌شود.

وی در خصوص ویژگی‌های ویزا کارت تصریح کرد: شهروندان با ویزا کارت می‌توانند از تمامی خدمات اینترنتی دنیا استفاده کنند و همچنین می‌توانند در همه پوزهای خارج از کشور که ویزا کارت کار می‌کند، از آن استفاده کنند. مدیرعامل شرکت توسعه و نوآورى شهر تأکید کرد: ویزا کارت در خارج از کشور کار می‌کند و در داخل ایران قابل استفاده نیست.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها