دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

مشکلات ارزی گردشگران خارجی حل خواهد شد

24 خرداد 1401
مشکلات ارزی گردشگران خارجی حل خواهد شد

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، علی‌اصغر مونسان در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای توسعه گردشگری در ایام تابستان تدابیری اندیشیده شده است از جمله آنکه ستادهای سفرهای نوروزی به طور مداوم تشکیل جلسه بدهند و این جلسات را تنها به ایام عید موکول نکنند.

وی ادامه داد: برای تابستان همه همکاران من در قالب ستاد سفرها برنامه‌های خوبی برای مردم خواهند داشت.

مونسان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین طرح‌هایی که در دستور کار ما قرار دارد طرح‌ سفرهای زمستانی است که در کشور تحول جدی ایجاد خواهد کرد. البته این طرح با آنچه که پیش از این مطرح شده، بسیار متفاوت است یعنی طرحی که خیلی وسیع دیده می‌شد و به همین دلیل اجرایی نمی‌شد را ما تنها به یک تعطیلی 15 روزه که دانش‌آموزان تعطیلی داشته باشند و کارمندان دولت بتوانند از مرخصی‌هایشان استفاده کنند، تبدیل کردیم. با این طرح اوج سفر در زمستان را نیز شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به موضوع ارز و تاثیر آن بر ورود گردشگران خارجی به کشور، گفت: این موضوع برای گردشگران خارجی مشکلاتی ایجاد کرده که دوستان ما در ستادهای مربوطه در راستای حل آن بر آمدند. این مشکلات، مشکلات کوچکی است که با صحبت‌هایی که با آقای سیف شده است، برطرف خواهد شد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات