پنجشنبه, 20 اردیبهشت 1403 2024,May

صرافانی که از فعالیتشان جلوگیری شده، گزارش دهند

24 خرداد 1401
صرافانی که از فعالیتشان جلوگیری شده، گزارش دهند

به گزارش بانک اول به نقل از ایبنا  کانون صرافان در جدیدترین اطلاعیه خود به اعضای این کانون درخصوص گزارش دهی اعضایی که با مشکل مواجه شده اند، اعلام کرد: 

با سلام و احترام؛

با توجه به اینکه اخیرا تعدادی از صرافی های عضو کانون صرافان ایرانیان در ارتباط با فعالیت حرفه ای و صنفی خود با مشکلات عدیده ای مواجه بوده اند و احیانا از فعالیت ایشان جلوگیری به عمل آمده است و نظر به اینکه کانون صرافان ایرانیان همواره تمامی توان خود را برای مساعدت به اعضا در چهارچوب قوانین و مقررات جاری کشور به کار بسته است لذا به منظور خدمت رسانی موثر به اعضا و تلاش در جهت رفع مشکلات از همکاران محترم تقاضا دارد در صورت بروز هر گونه مشکل در ارتباط با فعالیت حرفه ای و صنفی صرافی این کانون را کتبأ و با شرح مختصری از اشکالات پیش آمده مطلع نمایند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات