ﺳﻪشنبه, 1 خرداد 1403 2024,May

فروش تعدادی از املاک مازاد بانک ایران زمین

24 خرداد 1401
فروش تعدادی از املاک مازاد بانک ایران زمین

به گزارش بانک اول بانک 4.000 میلیارد ریالی ایران زمین با نماد بورسی زمین، تابستان امسال 48 رقبه از املاک مازاد را به مزایده گذاشت که از این تعداد 9 رقبه با مبلغ26,300 میلیون ریال به فروش رفت.
بر اساس این گزارش، نحوه تسویه املاک ردیف 16-19-21- 27 به صورت 50 درصد نقد، 50 درصد اقساط 24 ماهه بدون سود، ملک ردیف 36  به صورت 30 درصد نقد 70 درصد اقساط 36 ماهه با نرخ سود 18 درصد ) و املاک ردیف 37-38-39-40 به صورت 10درصد تخفیف نسبت به مبلغ پایه مزایده تعیین شده و بابت فروش چک اخذ شده است.
بانک ایران زمین، خالص ارزش دفتری دارایی های انتقالی13,819 میلیون ریال اعلام کرده است.
در عین حال، از 48رقبه املاک مذکور ، 39 رقبه املاک به دلیل عدم دریافت پیشنهاد و توافق به فروش نرسیده است که فروش آنها در دستور کار هیات مدیره بانک ایران زمین قرار دارد که پس از فراهم شدن شرایط، آگهی مزایده آن متعاقبا از طریق روزنامه های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط
این تسهیلات تنها در صورتی به مشتریان پرداخت می‌شود که آن‌ها به میزان 37 میلیون و 500 هزار تومان سپرده گذاری کرده باشند و ضمنا مدت زمان سه تا شش ماه از خواب سپرده‌شان گذشته باشد. سود این وام به 18 درصد می‌رسد و مدت زمان بازپرداخت آن برحسب سود متغیر است اما به طور کلی از 60 ماه بیشتر نیست. لازم به ذکر است این تسهیلات در قالب عقد مرابحه عام یا مرابحه منصوبات بخش مسکن ارائه می‌شود.
برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط دریافت وام فوری به سراغ سایت دیگری رفتم. اطلاعات ویژه‌ای در شرح شرایط نیامده بود و بیشتر شکل و شمایل تبلیغاتی داشت. برای مثال درباره نرخ بهره نوشته شده که این نرخ بسته به موسسه مالی، مبلغ وام و شرایط بازپرداخت متفاوت است. ضمن اینکه، وام فوری یک روزه بدون نیاز به ضامن ارائه می‌شود و در این بین ممکن است از چک، سفته یا دیگر انواع تضمین‌ها استفاده شود.
متقاضیان استفاده از این طرح می‌توانند نسبت به افتتاح حساب “سپرده کوتاه مدت شایان یک” اقدام نموده و بر اساس معدل حساب ۲ تا ۶ ماهه خود از این تسهیلات با دوره بازپرداخت از ۱ تا ۳ سال با نرخ های سود ۱۴، ۱۸ و ۲۳ درصد بهره مند شوند.
وام مسکن ایثارگران، وامی است که به افراد واجد شرایط پرداخت می‌شود. از شرایط اصلی این وام، ایثارگر بودن متقاضی است، همچنین مبلغ این وام باتوجه به شهر محل زندگی متقاضی بین ۳۰۰ میلیون تا ۶۰۰ میلیون تومان می‌باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها