یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

سهمیه بنزین آذرماه کی واریز می‌شود؟

24 خرداد 1401
سهمیه بنزین آذرماه کی واریز می‌شود؟

به گزارش بانک اول وکیل زاده مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: شش روز دیگر (جمعه یک آذر) سهمیه جدید بنزین واریز خواهد شد.

 سهمیه بنزین خودروها تا شش ماه در کارت‌ها ذخیره شده و قابل برداشت است؛ به عنوان مثال سهمیه ماهانه‌ی ۶۰ لیتر خودروهای شخصی تا سقف ۳۶۰ لیتر قابل ذخیره بوده و بیش از این رقم قابل ذخیره نمی‌باشد.

سهمیه تمام کسانی که کارت دارند یا هنوز منتظر دریافت کارت هستند و یا بعدا کارت خواهند گرفت از امروز ذخیره شده و مردم نگران از بین رفتن سهمیه‌ی خود نباشند.

 در طرح جدید تمام خودروها حتی خودروهای لوکس و با ظرفیت موتور بالای ۲۰۰۰ هزار سی‌سی هم سهمیه ۶۰ لیتر در ماه را دریافت خواهند کرد.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها