یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 2024,May

کلاهبرداری جدید با تماس خارج از کشور به شماره تلفن همراه شما

24 خرداد 1401
کلاهبرداری جدید با تماس خارج از کشور به شماره تلفن همراه شما

 

شما هم فکر می کنید از جای مهمی با شما تماس گرفته شده و یا به شماره دقت نمی کنید و فکر می کنید از شهرستان با شما تماس گرفته شده و با آن شماره تماس می گیرید


در آن سوی تماس معمولا یک تلفن گویا قرار دارد که با جلمه هایی مثل شما برنده رقابت شده اید و ... با بیان بسیار آهسته سعی می کند که شما را حداقل چند دقیقه پشت خط نگه دارد و شما قطع نکنید ولی غافل از اینکه به ازای هر دقیقه تماس مبلغ زیادی برای شما به جهت تماس با خطوط مشاوره ای خارج از کشور روی خط شما منظور می گردد

حتما دقت کنید با این تماس ها اصلا ارتباط برقرار نکنید که قبض تلفن شما را شگفت زده خواهد کرد

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها