جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

ثبت شماره حساب یارانه در سایت حمایت

24 خرداد 1401
 ثبت شماره حساب یارانه در سایت حمایت

به گزارش بانک اول به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسین میرزایی اظهار داشت: آن دسته از افرادی که با شماره #6369* پیامک داده‌اند، اما پاسخی دریافت نکرده‌اند، می‌توانند به سامانه حمایت، با شماره ملی و شماره حساب واریز یارانه‌ها، وارد شوند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود 4 میلیون پیامک ارسال شده است، اما به دلایل مختلف برخی هم‌وطنان پیامک را دریافت نکرده‌اند، گفت: شهروندان نگران نباشند و می‌توانند در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند و این امکان را فراهم کردیم به جای کد رهگیری، شماره حساب واریز یارانه را ثبت کنند، یعنی شماره ملی را وارد کنند، اگر کد رهگیری دریافت کرده‌اند که همان را وارد می‌کنند در غیر این صورت شماره حساب واریز یارانه را ثبت و کد امنیتی را وارد کنند، وارد سایت شوند و مراحل بعدی را انجام دهند.

میرزایی گفت: شهروندان برای وارد شدن از این طریق باید فیلترشکن‌ها و «وی پی ان‌«های تلفن همراه را خاموش کنند، چون این سایت بر روی شبکه اینترنت ملی فعال است. وی افزود: بعد از ثبت درخواست در سامانه در نهایت تا 30 روز دیگر نتیجه قطعی بررسی در داخل سامانه به مردم اطلاع رسانی می‌شود که می‌توانند با واردشدن به سامانه نتیجه را ببینند و اگر مشمول نشده باشند، با دلیل اعلام خواهد شد.

سخنگوی طرح کمک معیشتی درباره آن دسته از متقاضیان طرح حمایت معیشتی که پیش از این در فهرست یارانه بگیران نبودند، گفت: این افراد به منظور ارایه درخواست دریافت حمایت معیشتی باید از اول دی ماه با مراجعه به دفاتر پلیس بعلاوه 10 اطلاعات خانوار خود را ثبت کنند. میرزایی افزود: این موضوع هیچ‌گونه ارتباطی به موضوع یارانه ندارد و صرفا محدود به موضوع طرح حمایت معیشتی است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها