چهارشنبه, 12 اردیبهشت 1403 2024,May

امروز پایان مهلت ثبت‌نام در سایت بسته معیشتی

24 خرداد 1401
امروز پایان مهلت ثبت‌نام در سایت بسته معیشتی

به گزارش بانک اول، طبق اعلام قبلی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی دولت مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲۰ آذر ماه پایان مهلت مراجعه به سایت «بسته معیشتی» به نشانی  Hemayat.mcls.gov.ir  است. 

پس از واریز نوبت سوم بسته معیشتی در دوم آذرماه، وزارت رفاه کد دستوری #۶۳۶۹* را اعلام کرد تا کسانی که بسته معیشتی دریافت نکرده‌اند و خود را مستحق دریافت آن می‌دانسته‌اند درخواست خود را از این طریق ثبت کنند. 

سایت Hemayat.mcls.gov.ir نیز به منظور ثبت درخواست بررسی مجدد بسته حمایتی از ششم آذرماه فعال شد تا کسانی که پس از ۴۸ ساعت کدرهگیری دریافت کرده‌اند بتوانند با وارد کردن کدملی، کدرهگیری یا شماره حساب یارانه و کدامنیتی درخواست خود را برای طی مراحل بررسی مجدد ثبت کنند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
الف کاف
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من سالهاست همسرم فوت کرده حداقل مستمری بگیر هستم یارانه من تقریبا دو سال نیم است که قطع کردند اعتراض کردم ترتیب اثر ندادند من مشکل دریچه ای قلب دارم بیرون زدگی دو تا مهره کمری دارم و خیلی تز مشکلات زنانگی که ماهیانه باید تحت درمان باشم و با این هزینه های سنگین دارو و درمان و اکنون شامل طرح معیشتی نشدم نه خانه دارم نه ماشین دارم مستاجر یکی از اقوام هستم در صورتی که خیلی ها دور اطرافم هستند یارانه میگیرند دارای چندین آپارتمان به اسم فرزندانش دارند و.....لطفا بررسی کنید

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها