پنجشنبه, 13 اردیبهشت 1403 2024,May

چه کسانی"یارانه معیشتی"نمی‌گیرند؟

24 خرداد 1401
چه کسانی"یارانه معیشتی"نمی‌گیرند؟

به گزارش بانک اول، در این پیش‌نویس آمده است که خانوار‌هایی که دارای واحد مسکونی، شغل و خودرو به‌طور همزمان هستند یا خانوار‌هایی که دارای دو واحد ملکی باشند، به علاوه خانوار‌هایی که ارزش ملک آن‌ها در تهران و کلان‌شهر‌ها یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و در سایر شهرستان‌ها ۹۰۰ میلیون تومان باشد؛ خانوار‌هایی که دارای خودروی سواری به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون تومان یا خودروی عمومی با ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون تومان باشند، خانوار‌هایی که بیش از ۳ سفر خارجی غیرزیارتی داشته باشند و گیرندگان تسهیلات بانکی جمعا به مبلغ بیش از ۳۰۰ میلیون تومان که درحال بازپرداخت اقساط هستند نیز شامل دریافت بسته حمایتی نخواهند بود. به‌علاوه، کارفرمایانی که بیش از ۳ بیمه‌پرداز داشته باشند نیز از دریافت بسته معیشتی بی‌نصیب خواهند بود.

اما نکته دیگری که در مورد شاخص پرداخت یارانه بنزینی گفته شده، طبقه‌بندی درآمد‌های خانوار‌ها براساس بعد آن است. در جدول منتشرشده آمده است که خانوار‌های یک نفره‌ای که حداقل درآمد ماهانه آن‌ها ۴ میلیون تومان و خانوار‌های ۲ نفره‌ای که حداقل درآمد ماهانه آن‌ها ۵ میلیون تومان باشد، یارانه معیشتی نخواهند گرفت.
 
علاوه براین، خانوار‌های با بعد ۳ و ۴ نفره‌ای که حداقل درآمد ماهانه آن‌ها ۶ میلیون و ۷ میلیون تومان باشد نیز مشمول دریافت یارانه بنزین نیستند. در این جدول تاکید شده است که خانوار‌هایی که ۵ نفر و بیشتر هستند نیز اگر درآمد ماهانه آن‌ها حداقل ۸ میلیون تومان باشد، منتظر دریافت بسته حمایت معیشتی نباشند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
علی لطفی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این هم مثل بقیه حرفهاشون دروغ هست.من خودم شخصا از بالای ۳۰۰ نفر پرسیدم به هیچ کدوم داده نشده.با مردم رو راست باشین خواهشم.شما ها که به این راحتی دروغ می گین چه طور زندگی میکنین و زن و بچه خودتون و اداره میکنین؟

علی برزمینی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام هیچکدام از این معیارهایی که شما اعلام کردید من نداشتم و حداقل صد نفر ا ز کسانی که من میشناسم و در یک روستا با هم زندگی میکنیم نداشتند اما دولت محترم برای هیچکدام از ما این وجه را واریز نکرد و مطمئنم فقط مردم را سر کار گذاشته اعتراضات به سبد معیشتی هم فقط سر کار گذاشتن مردمه و چیزی را عوض نخواهد کرد از این دولت چیزی گیر فقرا نخواهد امد

محمدحسين پيروى تبريزى
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اينجانب باكدملى١٣٧٣٥٧١٠٦٣مستمرى بگير ١٦٠٠هزارتومان پنج نفره دوتا دختر ازدواج نكرده وبيكار وپسر بيمار روحى كه قادر به كاركردن نيست وهمسرم خانه دار وخودم با٧٣سال سن باماشين درروز چندساعت دراژانس كار ميكنم ودهك ٣بوديم هم دوسال يارانه ماقطع شده وبه كارشناس هم شرايطمون گفتيم ولى گفت مال همه قطع ميشود درحاليكه الان دهكهاى بالاتر از مايارانه ميگيرند والان هم كمك معيشتى نميدهند واقعاانصافه شماحق تحقيق وبررسى درامد وپس انداز مارا هم داريد خواهش ميكنم شرايط مارا درنظر بگيريدخيلي سخت ميگذره خودم هم بيمارم وپادرددارم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها