جمعه, 14 اردیبهشت 1403 2024,May

اگر اعتراض کنید یارانه شما را نیز قطع می‌کنیم+عکس

24 خرداد 1401
اگر اعتراض کنید یارانه شما را نیز قطع می‌کنیم+عکس
به گزارش بانک اول با افزایش قیمت بنزین قرار شد دولت بسته حمایتی را به بیش از ۶۰ میلیون ایرانی پرداخت کند.

همچنین دولت اعلام کرده بود کسانی که بسته حمایتی دریافت نمی کنند می توانند اعتراض خود را در سامانه اعلام تا بررسی های لازم صورت پذیرد.

حال پس از گذشت یک ماه از اعتراضات ثبت شده برای عدم دریافت بسته حمایتی دولت پیغام و عجیب و جالب توجهی را خطاب به کسانی که نسبت به حذف از بسته حمایتی دارند گذاشته است!

بر این اساس دولت با بررسی‌هایی نسبت به واریزی و برداشتی های سالهای ۹۷ و ۹۸ اعلام میکند شما مشمول دریافت بسته حمایتی نیستید!

همچنین در ادامه این پیام اعلام می کند در صورتی که باز هم خود را محق به دریافت یارانه حمایتی می دانید مجددا درخواست بازبینی کنید، اما اگر این بار نیز بررسی‌ها نشان دهد شما واجد شرایط نیستید، این بار یارانه خانوار شما نیز قطع می شود!

با این پیغام دولت عملاً راه اعتراض مجدد را بسته و این موضوع دستمایه طنز تلخی در شبکه‌های اجتماعی شده است که در عکس زیر آن را مشاهده می کنید.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
مهشید
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من چندسال پیش نتونستم یارانم بنویسم قطع کردن هرچه میرم دنبالش جواب درستی بهم نمیدن من یارانم بامادرم بوده حالا مادرم نیستش میخام یارانم جداکنم ولی هیج کس کاری برام نمیکنه

حسین دارابی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من ی راننده اسنپ بودم که الان به لطف گرانی بنزین دیگر توان کار کردن ندارم 5 ماه پیش صاحب خونه جوابم کرد و مجبور شدم جابجا شوم و مبلغ 50 میلیون پول پیش رو به حسابم واریز کرد و منم به صاحب خانه جدید تقدیمش کردم و الان به استناد به همین جابجایی پول من انسانی ثروتمند حساب میشم و بسته معیشتی دریافت نمیکنم با وجود تهدید من دوباره اعتراض زدم و به امید خدا یارانه ام هم قطع کنن که دیگه هیچ منتی روی دوشم نباشد این کشور دیگر جای آدم های بدبختی مثل من نیست

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها