دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

تأثیر اضافه کاری بر حقوق بازنشستگی کارکنان دولت

24 خرداد 1401
تأثیر اضافه کاری بر حقوق بازنشستگی کارکنان دولت

به گزارش بانک اول، محمد حسن زدا قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرام خود درباره تأثیر اضافه کاری بر حقوق بازنشستگی کارکنان دولت اظهار کرد: برخی از افراد در طول خدمت اضافه کاری داشتند و فکر می‌کنند تأمین اجتماعی این اضافه کاری را در حقوق بازنشستگی‌شان محاسبه نکرده است.

وی افزود: این تصمیم سازمان تأمین اجتماعی نیست، چراکه در قانون برنامه پنجم ماده قانونی آمده که بر اساس آن از بابت اضافه کاری، حق بیمه‌ای کم نشود و به سازمان تأمین اجتماعی نیز پرداخت نشود، به همین دلیل این موضوع تأثیری در حقوق بازنشستگی ندارد.

زدا تصریح کرد: افرادی که پیش از این ماده اضافه کاری داشتند و حق بیمه بیشتری پرداخت کردند، نگران نباشند، چراکه بخشنامه‌ای را با فرمول خاص صادر کردیم تا بابت سال‌هایی که حق بیمه بیشتری بابت اضافه کاری از آن‌ها دریافت شده است، در حقوق بازنشستگی‌شان اثر دهیم.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها