شنبه, 8 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک کارآفرین

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک کارآفرین

به گزارش بانک اول بانک کارآفرین، با هدف ترویج و گسترش فرهنگ قرض الحسنه و ایفای مسئولیت اجتماعی، این بانک امکانی را فراهم کرده است تا مشتریان گرانقدر(صرفاً اشخاص حقیقی) بتوانند با سپرده گذاری در حساب قرض الحسنه پس انداز نیک آفرین، پس از طی دوره انتظار توافق شده از تسهیلات قرض‌الحسنه طرح "نیک آفرین پلاس" برای رفع نیازها و احتیاجات ضروری بهره‌مند شوند.

تمامی مشتریان حقیقی بانک کارآفرین اعم از مشتریان فعلی و جدید می توانند با افتتاح حساب قرض ­الحسنه پس انداز ریالی نیک آفرین و سپرده گذاری در حساب مذکور به مدت حداقل ۳ ماه، متناسب با میزان سپرده خود، تا سقف۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت حداکثر ۳۶ ماهه دریافت کنند. 

دوره انتظار سپرده گذاری مشتریان و میزان امتیاز تعلق گرفته به ایشان برای دریافت تسهیلات قرض ­الحسنه (منوط به احراز اهلیت اعتباری مطابق قوانین و مقررات) به شرح جدول ذیل است:


 

مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح می توانند با مرکز تماس این بانک به شماره ۰۲۱۲۳۳۵۰ تماس  گرفته و یا به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کنید.

 

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آن ها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و با دوره ی بازپرداخت ۱۰ ساله است. اگر خانم ها کمتر از ۲۳ سال سن داشته باشند مبلغ وام آنها ۳۵۰ میلیون تومان است همچنین اگر آقایان کمتر از ۲۵ سال باشند، ۳۵۰ میلیون تومان وام دریافت میکنند.
افراد متقاضی واجد شرایط دریافت وام فرزند آوری، می توانند برای متولدین مورخ اول فروردین ماه سال هزار و چهارصد به بعد، و حداکثر تا ۲ سال پس از تولد فرزند، برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه فرزند، اقدام نمایند. لازم به ذکر است به هر فرزند، تنها یکبار تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به پدر تعلق خواهد گرفت. همچنین والدین می توانند نسبت به دریافت زمین و مسکن پس از تولد فرزند سوم مراحل و فرم ثبت نام در سامانه مربوطه را تکمیل نمایند.
واریز وام ضروری ۳۰ میلیونی به حساب‌های بیش از ۳۲ هزار بازنشسته در سراسر کشور، عصر دیروز و امروز انجام شد. این خبر مسرت بخش در حالی منتشر می‌شود که با هماهنگی‌های انجام شده بین صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل، واریز وام‌های نوبت هفتم از عصر دیروز آغاز شده است.
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها