شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

پیش‌بینی جدید صندوق بین‌المللی پول درباره اقتصادجهان پس از کرونا

24 خرداد 1401
پیش‌بینی جدید صندوق بین‌المللی پول درباره اقتصادجهان پس از کرونا

به گزارش بانک اول شبکه دویچه وله، کریستالینا جورجیوا جمعه شب گفت: داده‌های اقتصادی بسیاری از کشورها پایین‌تر از ارزیابی بدبینانه قبلاً ما برای سال ۲۰۲۰ است. 

وی افزود: با وجود هیچ راه حل فوری پزشکی، متاسفانه ممکن است سناریوهای نامطلوب برای برخی از اقتصادها عملی شود. 

رییس صندوق بین المللی پول گفت: رفتار ناشناخته ویروس پیش بینی‌های آتی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و با فرض اینکه حداکثر تا اوایل سال ۲۰۲۱، درمان و واکسن خواهیم داشت، پس می‌توان انتظار بهبودی را داشت.  

صندوق بین المللی پول در ماه گذشته پیش بینی کرده بود که اقتصاد جهانی در نتیجه محدودیت‌هایی که به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اعمال کرده است، حدود ۳ درصد کاهش خواهد یافت. 

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها