دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

آیا رانندگان اسنپ و تپسی وام دو میلیونی دریافت می‌کنند؟

24 خرداد 1401
آیا رانندگان اسنپ و تپسی وام دو میلیونی دریافت می‌کنند؟

به گزارش بانک اول، محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که به مشاغل بی ثبات وام ۱.۵ تا ۲ تومانی واریز می‌شود.

به گفته حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا، به سه گروه کارگران ساختمانی، رانندگان و دستفروشان و کارگرانی که اصناف آن‌ها به خاطر کرونا تعطیل شده یا آسیب دیدند داده می‌شود.

اما لیست این سه گروه باید از سوی سازمان تأمین اجتماعی(کارگران ساختمانی)، وزارت کشور (رانندگان و دستفروشان)، اتاق اصناف (کارگران اصناف) دریافت شود.

سوالی که در این خصوص مطرح می‌شود آن است که این وام فقط به رانندگانی که تحت نظر سازمان تاکسیرانی هستند تعلق می‌گیرد و یا رانندگان تاکسی های اینترنتی هم می‌توانند این وام را دریافت کنند؟

حسین میرزایی سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره اظهار کرد: فعلا فقط به رانندگانی که زیر نظر سازمان تاکسیرانی هستند این وام داده می‌شود و رانندگان تاکسی های اینترنتی مشمول دریافت این وام نیستند.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
عباس دریس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بااین اوضاع رانندگان تپسی واسنپ اگه ازکرونانمیرندازبی کسی واینهمه اراجیف ودروغ مسئولین بیمسئولیت میمیرند، آهااای.... توکزمهنت دیگران بی غمی، نشایدکه نامت نهندآدمی

حمید حسینپور خوشناموند
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من راننده اسنپ هستم...چند ماهه بقدری وضع کار ما خرابه..که نتونستم ۳ ماهه اجاره خانه بدم...ما چه گناهی کردیم..اسنپ ما را بیمه نمیکند.وام بهمون نمیدهد...ما ول معطل هستیم.. ای کاش من بمیرم چشم از این زندگی ببرم...خسته مون کردید با این همه دروغ

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها