ﺳﻪشنبه, 11 اردیبهشت 1403 2024,April

افرادی که برای ورود به سامانه‌های سهام عدالت مشکل دارند، چه باید کنند؟

24 خرداد 1401
افرادی که برای ورود به سامانه‌های سهام عدالت مشکل دارند، چه باید کنند؟

به گزارش بانک اول در این میان تعدادی از مراجعه کنندگان به سامانه‌های اینترنتی سهام عدالت از ثبت نشدن کد ملی خود گفته‌اند و اینکه پیامی مبنی بر خطا را دریافت می‌کنند. تعدادی دیگر این مشکل را دارند که شماره موبایل ثبت شده در سامانه به دارنده سهام عدالت تعلق ندارد. با اینکه این افراد در سامانه سهام عدالت روش آزادسازی مستقیم را انجام داده و شماره موبایل خود را هم تعیین کرده‌اند.

در این گزارش به تعدادی از این قبیل مشکلات که برای مشمولان سهام عدالت پیش آمده، پاسخ داده‌ایم.

خطای عدم تطابق کد ملی و شماره موبایل

برخی سهامداران در ورود به سامانه، با خطای عدم تطابق کد ملی و شماره موبایل برخورده کرده‌اند. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که شماره موبایل ثبت‌شده در سامانه سهام عدالت خصوصی‌سازی برای آن کد ملی، به نام خود آن سهامدار نبوده باشد؛ بنابراین تا زمانی که سامانه مذکور در دسترس است، این افراد باید فوراً نسبت به درج شماره تلفن همراه به نام خود سهامدار و شماره شبای بانکی صحیح در سامانه سهام عدالت اقدام کنند.

درواقع شماره تماسی که در سامانه‌ها وارد می‌کنید، باید مطابق با شماره تماسی باشد که هنگام آزادسازی در سامانه سهام عدالت وارد کردید. اگر در آن سامانه پذیرفته شده باشد در سامانه‌های اینترنتی نیز امکان ورود و اقدام به فروش را خواهید داشت.

اگر از آزادسازی سهام عدالت شما کمتر از یک هفته گذشته باشد در هنگام فروش با این پیغام عدم تطابق شماره تلفن مواجه می‌شوید، لازم است پس از آزادسازی یک هفته صبر کنید و مجددا جهت فروش سهام عدالت خود اقدام کنید.

برخی سامانه‌های اینترنتی سهام عدالت نیز گزینه «اصلاح شماره تلفن» دارند که بعد از اینکه شماره جدید خود را وارد کردید به شما پیغامی مبنی بر اینکه تا ۲۴ ساعت دیگر دوباره با شماره موبایل جدید خود ثبت‌نام کنید می‌دهد. پس بعد از این زمان دوباره نسبت به ورود اقدام کنید.

خطای فاقد سهام عدالت

افرادی که با خطای عدم وجود کد ملی مواجه می‌شوند به این خاطر است که یا مشمول سهام عدالت نیستند، یا روش آزادسازی مستقیم را انتخاب نکرده‌اند. البته، اگر برخی افراد روش آزادسازی مستقیم را پس از تاریخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه انتخاب کرده باشد، ممکن است باز هم با این خطا مواجه شوند. اما احتمالاً پس از اینکه اطلاعات آنها وارد بورس شود، مشکل آنها رفع شود.

احتمال دیگری که برای خطای عدم ثبت کد ملی وجود دارد این است که ممکن است این دسته از افراد در زمان انجام فرایند ثبت‌نام اولیه خود، به تعاونی روستاها برای دریافت تأیید نهایی مراجعه نکرده‌اند و به همین دلیل سهام‌شان در سامانه سهام عدالت ثبت و تأیید نشده است.

مرحله پایانی برای تأیید سهام عدالت، ثبت در تعاونی‌های روستایی است که متاسفانه برخی از افراد این روند را کامل انجام نداده‌اند و در حال حاضر برای ورود به سامانه جهت تعیین تکلیف سهام عدالت خود دچار مشکل شده‌اند.

به هر حال ممکن است که افرادی که نمی‌تواند وارد سامانه اینترنتی شوند، اطلاعات خود را در سامانه سهام عدالت کامل نکرده‌اند و باید با مراجعه به سایت سهام عدالت اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنند.

مشمولان زیر ۱۸ سال که سیم‌کارت به نام خود ندارند

دارندگان سهام عدالت زیر ۱۸ سال، در حال حاضر به‌دلیل عدم دارا بودن سیم‌کارت به نام خود، در استفاده از خدمات غیرحضوری سامانه‌های سهام عدالت شرکت‌های کارگزاری محدودیت دارند. سهام عدالت این افراد توسط والدین امکان آزادسازی دارد. پدران افراد زیر ۱۸ سال باید ابتدا به بانک مراجعه کنند و حساب بانکی باز کنند و سپس شماره شبای بانکی فرد را در سایت سهام عدالت ثبت کنند. برای فروش سهام عدالت، آنها نیز باید طبق تاریخی که تعیین شده بود از طریق بانک‌های منتخب اقدام می‌کردند. علاوه‌بر این می‌توان با مراجعه حضوری به کارگزاری نسبت به فروش سهام عدالت برای افراد زیر ۱۸ سال اقدام کرد.

برای ورود به سامانه اینترنتی سهام عدالت نیاز به کد بورسی داریم؟

سهامداران چه روش مستقیم و چه روش غیرمستقیم را انتخاب کنند، نیازمند کد بورسی هستند اما برای اخذ این کد، فعلاً نیاز نیست اقدامی انجام دهند.

طبق تصمیماتی که در شورای عالی بورس و سازمان بورس و اوراق بهادار گرفته شده، هیچ یک از خدمات مربوط به مشمولان سهام عدالت نیاز به مراجعه حضوری نخواهد داشت. چنانچه افراد شماره تلفن همراه و حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت سازمان خصوصی سازی وارد کرده باشند، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به‌صورت خودکار برای همه مشمولان سهام عدالت کد بورسی صادر خواهد کرد و نیازی به مراجعه حضوری به جایی نخواهند داشت.

بعد از ثبت «سفارش فروش ۳۰درصد سهام عدالت» در سامانه چه اتفاقی می‌افتد؟

اگر سفارش فروش تا قبل از ساعت ۱۴ ثبت شده باشد، در روز کاری بعد سفارش توسط کارگزاری در بازار عرضه شده و در صورتی که سفارش فروش انجام شود، وجه سهام فروخته شده دو روز کاری بعد به حساب شما واریز خواهد شد.

پس از به فروش رساندن سهام عدالت، می‌توانید از دو طریق نسبت به دریافت پول اقدام کنید؛ روش اول ثبت درخواست دریافت وجه از طریق سامانه‌های اینترنتی سهام عدالت است که مبلغ مورد نظر به شماره حساب ثبت شده شما در سامانه سهام عدالت واریز خواهد شد.
روش دوم درخواست انتقال وجه به حساب بورسی شما نزد کارگزاری است. در این حالت نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی شما جهت ورود به سامانه معاملات آنلاین به شماره تلفن همراه وارد شده ارسال می شود. با ورود به سامانه معاملاتی، خریدوفروش سهام در بازار برای شما امکان پذیر خواهد بود. برای انجام این روش شما نیاز به کد بورسی دارید.

مشمولان سهام عدالت می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۵۶۹ سوالات خود را با کارشناسان این مرکز مطرح کنند. همچنین شماره تماس ۰۲۱۸۳۳۳۸ سازمان خصوصی سازی، برای پاسخگویی به مشمولان سهام عدالت در دسترس است./راه پرداخت

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بهرام بابائی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تاریخ قضاوت خواهد کرد میرم واسه وام سهام میگه از آیوا ثبت نام کن بعد از ثبت امضا در قسمت تسهیلات کرونایی هر چقدر اطلاعات رو وارد میکنم با داشتن کد شهاب و اطلاعات کامل مینویسه اطلاعات در خواست کننده وام یافت نشد بانک جوابگو نیست پشتیبانی جواب نمیده اینها شدن حلال مشکل مردم

تیمور H
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

میخوام سهام عدالتمو بفروشم میگه شماره موبایل شما نا معتبر است خب درستش کنید دیگه خسته شدیم

علی سلیمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

یه سهام چندر غاز مخان بدن باید کل دنیا بفهمه از ماست ک بر ماست

Farshad Taleie
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام چرا سامانه سهام عدالت بروز نیس آخرین بروزرسانی واسه بیش از ۵۰ روز پیشه لطفا بروزرسانی کنید تا مشکل ماهم حل شه

مهدی معیری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام سهام عدالت رو همه مراحل انجام دادم ولی تو سایت کارگزاری مفید سهام عدالت رو نمیتونم بیارم چون کد رو ارسال نمیکنه!!! واقعا خسته نباشید دارم خدمت کلیه مسئولین پول بالا کش و ملت همیشه در صحنه جهت هجوم برای در صف قرار گرفتن و البته این روش از مجبور شدن به گدایی وقتی کشورت بالاترین ثروت رو داره حقمونه

A Mahmodi
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اقا من سهام عدالتمو غیر مسنقیم کردم اما الان ک وارد سامانه میشم زده مستقیم هستش بقیه اعضا خانوادمم همینطور شده چرا اینقد همچی چرت پرت درهم برهمه دوماهه همش میگن سامانه داره بروز رسانی میشه اخبار میگه درست شد همچین وارد میشی میبینی هیچی ب هیچی

یاسمین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من تا مرحله ی ارسال پیامک رفتم ولی وقتی کد رو میفرسته و وترد میکنم خطا میده مشکل از کجاست؟

علی امین پور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام خدمت هم میهنان عزیزم. مشکل ارور شماره موبایل سهام دار نا معتبر است (کارگزاریها )رو فقط فقط با تعویض سیم کارت سرپرست به یو سیم حل کنید.پیروز و سربلند باشید .ارادتمند شما

امیر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام سامانه عدالت را بروزرسانی کنید که مشکل خیلی ها حل شود باتشکر

فاطمه شیخی زاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ببخشید لطفاً اطلاعات سامانه عدالت رو بروز رسانی کنی هزاران نفر شماره جدید برای سهامشون ثبت کردن و منتظرن که اطلاعات ثبت بشه تا برای فروش اقدام کنن خواهشاً سایت سهام عدالت رو در دسترس قرار بدید و اطلاعات رو بروز رسانی کنید مشکل من و خیلی های دیگه همینه ممنون میشم چندین مدته ذهنم رو درگیر کرده و نیاز به پولش دارم

سیدبهنام باقری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مشکل تطابق نداشتن شماره تلفن و کدملی سهام دار توی سامانه سهام عدالت حل شده ولی تو سامانه ی کارگذاری ها میخوای وارد بشی برا فروش همش میگه شماره تماس و شماره ملی تطابق نداره چندبار بگیم سامانه ی عدالت نه اون حل شده سامانه کارگذاری ها هرچی میزنیم همون مشکل تطابق نداشتن رو ارور میده لطفا پیگیری کنید بازم میگم سامانه سهام عدالت رو نمیگیم تو ورود به سامانه کارگذاری ها این مشکل رو داریم.

سیدمحمد حسینی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.آقا جان این چه مسخره بازیه.چندماهه شماره بنام خودم رو ثبت کردم و روش مستقیم زدم.همه چیز اوکی هست.ولی میزنه شماره نامعتبر.با شماره پدرم و کدملی خودم میزنم وارد میشه ولی اگ بفروشم اونجوری میدونم ک دیگ پول واریز نمیشه برام چون شماره پدرم ک بنام من نیست و میشه مثل اون چند هزار نفر که مشکل شماره مچ نشده باکدملی دارن و پول نمیریزه.چرا درست نمیشه این سایت شما؟!مگه میخواید شاخ غول بشکنید.ی سایت رو نمیتونید درست کنید چرا مردم رو سرکار میگذارید.بخداقسم بیکارم و بدهکارم.یکم حال مارو درک کنید.کجا ببریم شکایتمان رو.مشکل داریم بابا بدهکاریم.بیکاری.کرونا.بی پولی.سهامی ک نشه فروخت آخه به چه درد من میخوره خدایا.😔

آزاد یاور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

درسامانه سهام عدالت کارگزاری مفید بعد از ثبت فروش سهام عدالت می بایست پیامکی برای ثبت سفارش به شماره همراه ارسال شود و هیچ گونه پیامکی ارسال نمی شود و درنتیجه هیچ کونه ثبت درخواست نیز رخ نمی دهد. واقععا سامانه ها بسیار شلوغ و پرازدحام هستند و دچار مشکل

آزاد یاور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

درسامانه سهام عدالت کارگزاری مفید بعد از ثبت فروش سهام عدالت می بایست پیامکی برای ثبت سفارش به شماره همراه ارسال شود و هیچ گونه پیامکی ارسال نمی شود و درنتیجه هیچ کونه ثبت درخواست نیز رخ نمی دهد. واقععا سامانه ها بسیار شلوغ و پرازدحام هستند و دچار مشکل

فرهاد علیپور قارقلوق سفلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ,اینجانب درکلیه مراحل ثبت نام سجام اهراز هویت که با پسرم ثبت نام کردم به غیر ازکدملی جدا شماره تماس خودم را ثبت نام کردم به مراحل سجام اهراز هویت پسرم اما میخوام دارایی سهام عدالت پسرم زیر ۱۸سال است مشاهده کنم کدملیشو میزنم شماره که دادم اول همین شماره که گذاشتم خطا میده میگه شماره تلفن بنام سهامدار نیس ازهرجا پرسیدم میگن باید ازسهام عدالت پیگیر شد هرقدر زنگ میزنم جوابی نمیبینم یا نمیدونم کدوم داخلی به این مشکل میرسه ممنون میشم پیغام منو به سهام عدالت درصورت امکان بفرستید تا یه زنگ بزنن ازاین مشکل دربیام .ممنون از شما

حمیده سروری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

تو را خدا مسیولین به داد ما کارگر ها برسین .خدا انشا الله ازتون نگذره با این کرونا با دوتا بچه کوچیک انقدر رفتم کافی نت سهام ازاد کردم تو سف شلوغ دفتر پیشخوان سجام و اهراز هویت کردم با هزار بدبختی باز رفتم کلی پول خرج کردم کارگذاری ثبت نام کردم حالا که رسیدم سهام بفروسم میگه شماره ملی شما فاقد سهام عدالت مباشد خدا شما رو لعنت کنه اینقدر ما رو عذاب ندین بخدا کارگریم به نون شب خودمون موندیم کلی هم پول از جیبمون خرج کردیم اخرشم هیچی به هیچی .کاش همون را ازاد نمیکریم سالانه یک سودی برامون میومد

سعید ف
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

طرف صبح از خواب بلند میشه میگه امروز چی بگم؟خب امروز بگم مشگل سهام حل شد.بعد خبرگزاری مهم کشور بدون هیچ بررسی اونو انعکاس بده.قطعا کسی نیست صدای مردم رو بشنود.علی برکت الله

محمد پ
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام واقعا خسته شديم از اين همه سركارى بابا فقط من به اندازه صدميلبون اذيت شدم بس كنيد ديگه ملت ايران خودشون بدبختن وهمه از گرانى وسختى رنج مي برن. اخه قبل ازادسازى به همين شماره شبا و وتلفن برام سود سهام عدالت واريز شده. الحان كه ميخوام بفروشمش چى شد كه همه چيزم اشتباهه وتاييد نميشه بس كنين مردم خيلى تو فشارن

سعید صیادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا مردمو سرار میزارین ماکه شماره تلفنمون به اسم خودمونه میتونستم ساممومشاهده کنم حالا چرا نمیتونم ببیینمارزش سهآممو میگه شماره تلفن شما فاقد سهام عدالت است این مسخره بازیا چیه خداوکیل به خدا رم گناه دارن

ودود روحبخش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بعد از پنج ماه شماره شبای من تایید شده حالا برای فروش سی درصد در کارگزای مینویسد شماره شبای سهام عدالت شما معتبر نیست چه باید بکنم

مرتضی عیدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ببخشیدمن ثبت فروش زدم هی میگه تکراری هست حالاچطوربفهمم ثبت شده یانه چکاربایدبکنم

مختار لامی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام وخسته نباشیدمیگم بابت اینکه سهام منوخانواده ام رافاقدسهام کردین بااینکه تمام مراحل روانجام دادیم سجام احرازهویت وکدمعاملاتی گرفتیم واخرکارفاقد سهام شدیم بااینکه سودهم میگرفتیم لطفااین مشکل روبرطرف کنین بخدامایه دارنیستیم خودتون بررسی کنین ببیین هیچی توحساب نداریم کرایه نشین هستیم ماهی 400هزازتومن کرایه میدیم بخداناحقیه

امیرعلی آذری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کی میخواد درست بشه این مشکل هر جا امتحان میکنی میگه شماره سهام دار نا معتبر

عبدالرزاق بلوچ
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من سهام عدالت را دوماه پیش بانک ملی فروختم سجام ثبت نام کردم احراز هویت شدم شماره شبا شماره تلفن همه درست است هنوز هیچ پولی واریز نکردن دارای را چک میکنم درست نشان میده ولی مرحله درخواست فروش نگاه میکنم نوشته درخواستی جعت فروش ثبت نشده است بانک جوابگو نیست نمیدانم مشکل ازچی است. من مریضم خیلی به این پول احتیاج دارم شمارا به پیر پیغمبر پیگیری کنید اگر مشکلی است لطفأ به شمارهم پیامک کنید

علی اکبر شکیب منش
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اخه این چه مدیریتی؟!چرا کسی جواب درستی نمیده ؟آیا ما چیز سختی میپرسیم یا مشکل از ماست؟الان ۹۰ درصد مردم با مشکل خطای شماره همراه نامعتبر روبه رو هستن .بنده هم شماره به نام خودمه هم تو سازمان خصوص سازی تو همه قسمتها حتی توی سامانه سجام همین شمارم ثبت شده ولی وقتی میخوام وارد کارگذاری ها (مفید و آگاه و غیره...)واسه فروش سهام بشم میگه شماره نامعتبر است.اقا کی میخواد این مشکل حل بشه؟؟یه بار میگید به روز رسانی نشده یه بار میگید ما اطلاعاتو در اختیار سرمایه گذاری مرکزی قرار دادیم درست شده مردم رو بازی ندید

زرین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

این خطای شماره همراه رو گذاشتند تا پوششی باشه برای عدم وجود زیرساخت و یا هر مشکل دیگر هیچ کس هم پاسخگو نیست و نخواهد بود تا موقعی که حضرات خودشون دلشون بخواد

Mahdi
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من تو سایت samanese خط به نام خودم وارد کردم بعد الان میخوام وارد سایت شم باز میگ شماره متعلق به کد ملی وجود نداره. بعد میگ ی خط وارد کن اونو ک میزنم میگ تا ۴۸ساعت نتیجه اعلام میشه ولی خبری نمیشه😐

علیرضا رجبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من سنم زیر 18 سال هست روش ازاد سازی رو انتخاب کردم یعنی الان نمی تونم وارد سامانه سعدی بشم

جواد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مدیران سایت یه گزارشی نوشتین زیر همه کامنت ها به یه مشکل میره خطای تلفن همراه نامعتبر که پاسخش تو متن گزارشتون نیست همینو برین پیگیری کنین نتیجه شو بنویسین برای مردم.

روح الله نصرتی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام. من شماره رو اصلاح کردم هنوز نمیتونم سهامم رو بفروشم خطای شماره تلفن نامعتبر میزنه در صورتی که به نام خودمه میتونم دارایی رو ببینم ولی نمیتونم بفروشم الان 35روزه الافم یک تا دوماه هم بعد ثبت درخواست فروش باید الاف بشیم تا پولمونو بدن پیگیری کنین اگه لازم نداشتیم که آزاد نمی‌کردیم که بفروشیم چقدر مدیریت میتونه ضعیف باشه و ضعف داشته باشه یکم به داد مردم برسین این مردم چه گناهی کردن!! ؟

ماریسا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

منم خطای " شماره موبايل ثبت شده در سامانه به دارنده سهام عدالت تعلق ندارد،لطفا ویرایش شماره موبایل را در همین سامانه انجام دهید" رو میده توی هیچ کدوم از کارگزاری های خراب شده، سایت بانک و حتی سامانه سعدی نمیتونم وارد پرتفوی سهام عدالتم بشم. در حالی که خود سایت اصلی سهام عدالت و مشاهده سهامم رو به راحتی انجام میدم. شمارم به نام و اصلاح شده است ....


بابک بشیری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام.من از ۰۲/۲۵ سهام رو آزاد کردم . شماره موبایلم هم اصلاح کردم. از اون موقع تا الان تو هر سامانه ای رفتم میزنه عدم مطابق شماره ی همراه . من با همون شماره دارایی خودم تو سامانه میتونم تک به تک ببینم چه سهامی دارم و چقدره ولی برای فروش من نامعتبر میشم .توو کارگزاری ها هم اصلاح شماره موبایل زدم ولی همچنان پیغام میده .پیشخوان هم رفتم و به پشتیبانی کارگزاری ها هم زنگزدم.میگن سامانه به روز نیست و چند روز دیگه به روز میشه.این چند روز کی میرسه ما بفروشیم آخه؟

محمد علی نزاد
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام ، اینجانب محمد علی نژاد در اردیبهشت ماه 99 سهام عدالت را آزاد سازی کرده ام و تلفن همراهم بنام خودم است ولی در سامانه سهام عدالت و سامانه سجام امکان مشاهده دارایی ام نیست . و نمی توانم سهام را بفروشم و هیج مشکلی از لحاظ سنخیت کد ملی و تلفن همراه ندارم . خواهش میکنم مشکل بنده را حل کنید

مسعود وفایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

نمیدوم چرا نمیتونم تو کارگزاری های سهام عدالت ثبت نام کنم درحالی که هم به موقع آزاد سازی کردم هم شماره تلفنم به نام خودمه. تو خود سامانه سهام عدالت همه چی ok. اون اوایل میگفت کارت ملی فاقد سهام عدالت هست الآن هم میگه شماره همراه درست نیست. حتی نتونستم ارزش سهم هام رو مشاهده کنم...

پیمان صدقی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من از ۱۵ /۳ سهام رو آزاد کردم . کد بورسی گرفتم تایید هویت شدم همه ی دوندگی ها کردم تا بتونم بی دردسر این سی درصد کوفتی بفروشم از اون موقع تا الان تو هر سامانه ای رفتم میزنه عدم مطابق شماره ی همراه . من با همون شماره داریی خودم تو سامانه میتونم تک به تک ببینم چه سهامی دارم و چقدره ولی برای فروش من نامعتبر میشم . آخه با نمیخواین پول به مردم بدید چرا سرکار میزارید . همه ی اونهای که قصد فروش دارن گرفتارن همه لنگ یقرون دوزارن چرا این ملت آبرو مند اذیت آزار میکنید .

پشیمان آزادگان سهام عدالت
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

خوشم میاد مسئولین این دولت یه کار رو درست نمیتونن انجام بدهند بعد 8سال. نظر میدم خودرو در بازار 10درصد گرون تر از کارخونه بعد خودشون تصویب نمی کنند ماشین گرون تر میشه. این هم از سهام عدالت. یه ماهه آزاد کردم الانهر چقد میخوام تو سامانه ها وارد بشم خطای شماره همراه نامعتبر است میدهد درحالی که شماره م بنام خودم است و در سامانه سهام عدالت تایید شده. الکی اولش دلخوشمون کردین به پول فروش ولی الان اینجوری ناامید واقعا نمیدونیم چی بگم هیچکس هم حرفامونو به گوش مسئولین نمیرسونه و هیچکس پیگیر این مشکل نیست از اقایون مثلا مسئول .. مسئولین محترم بعضی وقتا هیچ کاری نکردن عین کار کرده. لطفا شما رو به خدا قسم بشینید حقوقتون رو بگیرید و هیچ کاری نکنید. مارا به خیر شما امیدی نیست بنشینید ...

محمد امین مرادی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

ما که شهری هستیم هم باید بریم تعاونی روستایی؟تو خود samanese مال من و خانواده ام رو همگی میزنه آزاد سازی شده و حتی کد پیگیری همه رو هم دارم و اهل شهر هستم.اصلا این به روستا ربط داره؟امکان داره مشکل از چیز دیگه ای باشه؟

ناشناس
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چه فایده ما مشکلاتمونو بگیم ولی کسی پیگیری نکنه من و کل خانوادم هر چقد میخوام تو سامانه ها واردشیم خطای شماره همراه نامعتبر است میدهد درحالی که هممون شماره هامون بنام خودمون است الکی اولش دلخوشمون کردین به پول فروش ولی الان اینجوری ناامید واقعا نمیدونیم چی بگم هیچکس هم حرفامونو به گوش مسئولین نمیرسونه و هیچکس پیگیر این مشکل نیست از اقایون مثلا مسئول ..

داود اسدپور
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

زمانی وارد سایت بانک برای فروش سهام پدرم اقدام میکنم میگه کد ملی درسامانه بانک ثبت نشده .چرا این پیغام میده وباید چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنید خیلی به پولش احتیاج داریم

م پ
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بیش از یک ماه از ثبت شماره شبا در سامانه سهام عدالت می گذره، ولی هنوز حساب من تایید نشده و بابت این مورد من نمی تونم به سهامم دسترسی داشته باشم نحوه تایید شماره حسابها چه طوری هست؟

ق قاسمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من آزاد سازی مستقیم را تاریخ۹۹/۳/۸انجام داه ام از۹۹/۳/۹ تا همین امروز که به بانک مراجعه میکنم برای فروش (۳۰درص) می گوید اطلاعات شما از سامانه سهام عدالت دریافت نشده است .لطفا راهنمای کنید

ق قاسمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام درتاریخ ۹۹/۳/۸ آزاد سازی مستقم انجام داده ام ولی ازروز ۹۹/۳/۹ که به بانک ملت مراجعه میکنم مگویید اطلاعات شما ازسهام عدالت دریافت نشده لطفا راهنمایی کنید

Hasan mashmool
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام بندهم بارهاوبارهاامتحان کردم.ولی توسایت ثبت نمیشه سایت مشکل داره لطفارسیدگی کنید

افشار
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام. این سامانه سعدی چرا اینجوریه؟ الان 15روزه منو مسخره کرده همش میرنه کدملی فاقدسهام عدالت است. آخه اگه من سهام ندارم پس چراتاحالا سودگرفتم پس چرا تو سامانه اسم هست چرا قیمت سهامم رو هرروز میتونم چک کنم! خواهش میکنم یه پیگیری واسه ما بکنید بخدا من نیاز دارم به این پول

ناشنا س
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من یازده اردیبهشت شماره موبایلم و تغییر دادم سیم کارت جدیم به نام خودمه شماره شبا هم تغییر دادم و تایید شده روش مستقیمم زدم خواستم بفروشم از طریق حضوری بانک قبول نکردن از طریق غیرحضوری هنوز شماره قبلی میاد که بش دسترسی ندارم از طریق سایت کارگزاری هم این مشکل میاد تغییر شماره ام در سایت کارگزاری زدم فایده نداشت احراز هویتم انجام دادم کدبورسی و کدمعاملاتی ام گرفتم از طریق بورس هم سهام توی پورتفوی من نیومد تا الان که سی ام خرداد هست موفق به فروش سهامم نشدم

پرستو
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام وقتتون بخیر ، من میزنم همش میگن دسترسی نامعتبر، بانک هم رفتم میگه نقص هویتی نداری! پس چرا دسترسی نامعتبر؟

ارمین فراهانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

اینا همش سرکاریه من هم شماره بناممه همون شماره ک موقع ازاد سازی تو سامانه بوده ولی باز شماره نامعتبر میزنه الان دوهفته هم بیشتر میزنم و قبول نمیکنه انقد مردمو سر کار نزارید

حمید اسماعیلی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام هموطنان که مایل به فروش سهام عدالت هستند میتوانند از طریق آدرس و ثبت نام در کارگزاری هایی که در آن در آن آدرس وجود دارد سهام عدالت خود را بفروش برسانند برخی کارگزاری هایی که به سامانه سازمان خصوصی مرتبط نشده اند آدرس آنها در صفحه فوق وجود ندارد

محمدرضا زمانی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من خطای کد ملی فاقط سهام هست رو دریافت میکنم اگه سهام نداریم چرا سود برامون میومد الان که به ثبت تعاونی نرسیده ما باید چیکار کنیم؟ مشکل رو که میگین راه حلش رو هم بگین لطفا

علیرضا
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من از دهم اردیبهشت شمارمو عوض کردم تو سایت تا الان هنوز هم خطا شماره تلفن نامعتبر برام میاد، خط هم بنام خودمه ده سال

حسن عزیزی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من بعد از ازاد سازی سهام عدالت خود جهت فروش در دفاتر پیشخان به خطای شماره ملی فاقد سهام عدالت می باشد .باید چه کار کرد.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها