ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

بانک مسکن چه زمانی پول سهام عدالت را واریز می‌کند؟

24 خرداد 1401
بانک مسکن چه زمانی پول سهام عدالت را واریز می‌کند؟

به گزارش بانک اول ، محمد مهدی بحرالعلوم، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک مسکن در خصوص علت تاخیر در واریز پول سهام عدالت به حساب مشتریان گفت: این تاخیز به هیچ یک از بانک‌ها یا کارگزاری‌ها ارتباطی ندارد، چون پول فروش سهام عدالت مشتریان در حساب صفر درصد است و هیچ منفعتی از نگهداری وجوه مشتریان نمی‌برد.

وی افزود: اطلاعات خیلی از افرادی که در اختیار شرکت سپرده‌گذاری قرار گرفته‌اند نقص یا مغایرت دارد، به همین علت نیز با یک تاخیر چند روزه اطلاعات شرکت سپرده‌گذاری می‌آید و باید دوباره بانک از مشتریان اطلاعات درست را بگیرد؛ مشکل واریز پول به حساب سهامداران در نقص اطلاعات مشتریان است.

 

بحرالعلوم در ادامه عنوان کرد: به محض این که اطلاعات هر کسی کامل شود، واریزی انجام می‌شود، همچنین بخشی از مشکل تاخیر در واریزی‌ها، در ارسال لیست از سوی شرکت سپرده‌گذاری است، یعنی این مشکل در سمت شرکت سپرده‌گذاری وجود دارد.

 

وی در خصوص قیمت فروش سهام عدالت مشتریان بانک مسکن گفت: معمولا همه کارگزاری‌ها با هماهنگی ناظر بازار فروش را انجام می‌دهند و فروش‌ها در صف خرید انجام شده است. ما در بانک مسکن صرفا زمانی که نماد صف خرید بوده عرضه کردیم که بعدا شائبه‌ای در خصوص قیمت فروش ایجاد نشود. از سوی دیگر چون بازار صعودی بوده هر کس درخواست فروش داده، قطعا در صف فروخته شده است؛ سهامداران از این بابت نگرانی نداشته باشند.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
رحیم جباری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

چرا بانک های دولتی گدا بازی در میارن بانک سامان بابت فروش سی درصد سهام عدالت شیش میلیون و چهارصد هزار تومن پول واریز کرده بانک ملی دونیم داده دیگه تعطیل کرده بانک مسکن هم از سه هزار تومن گرفته تا دوازده هزار تومن شروه کرده براواریز باباه مارو سرکار نزارید بابا سه هزار تومن چیه آخه برا واریز سی درصد پرداخت میکنین درست پنجاه روزه اقدام به فروش کردم کسی هم نیست تو بگه دردت چیه حرفت چیه والله نیست که نیست همش الکیه کاش اینجوری نبودیم

علی علیزاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام،ماکه همه مدارک و کامل دادیم،واز جایی هم مددجوی کمیته هستیم گفتن پول کمیته زودتر واریز میشود ولی ماهم هنوز بعد سیزده سال انتظار باز در انتظار هستیم،از دولت محترم تفاضا دارم رسیدگی بفرمائید،،،تا با دوش گرانی فلج کننده مخصوصان قشر ضعیف کمی تأمین شود،،ممنون از دولت و مسؤلان بزرگ وار وهمچنین،،،کانال محبوب بانک اول

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها