دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

توصیه جدید برای آزادسازی و فروش سهام عدالت

24 خرداد 1401
توصیه جدید برای آزادسازی و فروش سهام عدالت

به گزارش بانک اول، عسکر توکلی امروز درباره آخرین وضعیت سهام‌داران و همچنین توصیه‌های لازم باتوجه به بحث آزادسازی و فروش سهام عدالت  در شهرستان ساری، اظهار کرد: تاکید ما هم به سهام‌دارانی که روش مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب کردند این است که در فروش سهام عدالت عجله‌ای نکنند.

وی افزود: برخی که سهام عدالت خود را به فروش رساندند هنوز به مبالغ خود نرسیدند و در این زمینه شاهد مراجعات مکرر سهام‌داران به دفاتر و شرکت‌های تعاونی سهام عدالت در سطح استان‌ها هستیم.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور بیان کرد: باتوجه به عدم آگاهی لازم به سهام‌داران شاهد بروز مشکلاتی هستیم که به ضرر مردم تمام شده است.

توکلی تصریح کرد: سهام‌دارانی که در روش غیرمستقیم ماندند هم سهام‌شان بیشتر شده و باتوجه به اینکه در آینده شرکت سرمایه‌گذاری‌های استانی وارد بورس خواهند شد، ارزش و دارایی‌های انان از محل پذیرش شرکت‌های سهام بیشتر خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه همچنان توصیه ما بر پرهیز از فروش سهام است تا ارزش واقعی ان مشخص شود ، خاطرنشان کرد: براساس تاکید مقام معظم رهبری تاکید بر ماندگاری مردم در شرکت‌های سرمایه‌پذیر بوده که متاسفانه بدون اشنایی و اطلاع رسانی به مردم افرادی را وارد بازار سرمایه کردند که هیچ‌گونه اشنایی ابتدایی با بازار سرمایه نداشتند و موجب ضرر و زیان به مردم شد.

رئیس اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور ادامه داد: انتظار بر این بود در همان زمان نسبت به اصلاح روش مستقیم و غیرمستقیم گزینه‌ای در سامانه طراحی می‌شد و الان هم انتظار داریم تا قبل از ورود شرکت‌های سرمایه گذاری بورس فرصتی در اختیار سهام‌داران قرار گیرد تا نسبت به اصلاح این روش اقدام کنند.

توکلی در پایان گفت: سهام عدالت در آینده برای امورات روزانه، ضمانت نامه بانکی ، تضامین و سپرده استفاده خواهد شد که تاکید مجدد بر پرهیز از فروش آن است./فارس

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
. .
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

مردم اگه نیاز نداشتن نمی فروختن. خیلی نگران مردم هستین قیمت ها رو کنترل کنین تا مردم سهام رو نگه دارن. پولش رو هم که هنوز واریز نکردین.

خدیجه کریمیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام. بانک صادرات برای من ۳۰ درصد سهامم رو یک میلیون و هشتصد واریزکرده باتاخیر زیاد. ولی برای داداشم بانک کشاورزی دو میلیون وهفتصد تومان واریزکرده. سهام مون هردو ۵۳۰ هست. چرا؟؟؟؟؟

غلامرضا زاهدی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باسلام،اکثریت آرزوشون اینه که ترتیبی اتخاذبشه که کسانی که نداسته یا دانسته یا به علت نیازآزادسازی کردن دوباره مدیریت کنندچون تواین بازه زمانی متوج شدن که کدام روش بهتره.

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها