دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت تا دو هفته دیگر

24 خرداد 1401
تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت تا دو هفته دیگر

به گزارش بانک اول پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در بخش خبری ۲۱ شبکه یک سیما در خصوص جاماندگان از سهام عدالت تصریح کرد: در بخش اول افرادی هستند که در ابتدا فرم پر کرده و ثبت نام هم کرده بودند اما الان جزو مشمولین نیستند که حدود دو میلیون نفر می شوند. ددر بخش بعدی طبق آمار سازمان بهزیستی و کمیته امداد حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار خانوار از سهام عدالت جا مانده اند.

او افزود: برآورد ما این است که در کل حدود ده میلیون نفر از جاماندگان سهام عدالت هستند.

پورابراهیمی بیان کرد: جلساتی در خصوص تعیین تکلیف جاماندگان این سهام در مجلس داشته ایم و بررسی برخی جزئیات باقی مانده است. پیش بینی می‌کنیم تا دو هفته دیگر تکلیف جاماندگان سهام عدالت روشن ‌شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت از محل همین سهام عدالت این توانایی را دارد تا به جاماندگان سهام عدالت هم سود بدهد چراکه ۴۸ درصد از مجموع سهام شرکت های قابل واگذاری در زمان اجرای سهام عدالت مشمول واگذاری ۱۰۰ درصد بودند که الان دولت ۴۸ درصد از مالکیت آن‌ها را تصاحب کرده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها