شنبه, 31 شهریور 1403 2024,September

فروشند‌گان ۳۰ درصد سهام که کمتر از ۲.۵ تا ۵ میلیون دریافت کردند، اعلام کنند / نحوه فروش سهام‌ عدالت زیر ۱۸ ساله‌ها

24 خرداد 1401
 فروشند‌گان ۳۰ درصد سهام که کمتر از ۲.۵ تا ۵ میلیون دریافت کردند، اعلام کنند / نحوه فروش سهام‌ عدالت زیر ۱۸ ساله‌ها

به گزارش بانک اول، حسین فهیمی درباره فروش سهام عدالت افراد زیر 18 سال اظهار داشت: احراز هویت در سجام و طی تمام مراحل آن برای افراد زیر 18 سال و قیم و سرپرست آنها ضروری است. موضوع مهم این است که برای افراد زیر 18 سال باید سرپرست معرفی شده سفارش‌گذاری فروش سهام عدالت را انجام دهد بنابراین مسولیت ما را برای حفظ دارایی این افراد بیشتر می‌کند.

وی ادامه داد: باید مطمئن شویم که سفارش‌گذاری از سوی سرپرست و ولی فرد زیر 18 سال انجام می‌شود بنابراین هم فرد زیر 18 سال و هم قیم آن باید تمام مراحل احراز هویت را طی کنند. این افراد چنانچه در سجام ثبت نام شوند، کارگزاری‌ها اطلاعات سجام را مبنا قرار می‌دهند و براساس آن سفارش فروش را قبول کنند.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت افزود: مسئولیت ما در قبال افراد زیر 18 سال که سفارش را خودشان انجام نمی‌دهند و فرد دیگری باید سفارش آنها را وارد کند، بیشتر است و در راستای حفاظت از دارایی فرد زیر 18 سال باید اطمینان پیدا کنیم که فرد سفارش دهنده سرپرست و قیم آن است از این رو طی تمام مراحل سجام و احراز هویت الزامی است.

فهیمی درباره احراز هویت زیر 18 ساله‌ها که مالک تلفن همراه نیستند، گفت: در احراز هویت افراد زیر 18 سال نیازی نیست که شماره همراه به نام خود فرد باشد و ثبت شماره همراه قیم کافی است.

وی همچنین درباره تکلیف افرادی که پول فروش 30 درصد سهام آنها هنوز واریز نشده‌است، اظهار داشت: افراد دارای سهام عدالت تا سقف 500 هزار تومان باید 2.5 میلیون تومان و افراد با سهام عدالت 1.5 میلیون تومانی باید 5 میلیون تومان بابت فروش 30 درصد سهام خود دریافت کنند اگر کمتر از این مقدار دریافت کرده‌اند باید به محلی (بانک یا کارگزاری)  که سفارش گذاری را انجام داده مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد آزادسازی سهام عدالت تاکید کرد: فروشندگان سهام عدالت این اطمینان را داشته باشند که کارگزاری‌ها در بهترین شرایطی که به نفع مشمولان است، نسبت به فروش 30 درصد سهام اقدام می‌کنند./ایلنا

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمد علیزاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام،خسته شدم آنقدر التماس کردم،،اگه به سنگ التماس میکردم نرم میشد،بسه بسه دیگه جون به لب شدیم الان سیزده ساله سهام عدالت ثبت نام کردیم و مددجوی کمیته هستیم،نزدیک چهل روزه ثبت نام آزاد سازی انجام دادیم هنوز تک ریال واریز نشده،که دولت می‌گفت بعد سه روز پول دریافت می کنید،من اینو میگم اگه احتیاج نبود خدا هیچ کسو حتی به دولت نیاز نکنه،اما احتیاج وادار به. ،،دیگه چی بگم ممنون

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها