ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

اسامی برندگان قرعه‌کشی ششمین طرح فروش سایپا اعلام شد

24 خرداد 1401
اسامی برندگان قرعه‌کشی ششمین طرح فروش سایپا اعلام شد

بانک اول - به گزارش روز یکشنبه سایپا، در این طرح که دو خودرو کوییک. اس و ساینا. اس عرضه شده بود، در مجموع ۸۸ هزار و ۲۶۷ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۸۷ هزار و ۵۲۸ نفر واجد شرایط حضور در قرعه کشی شدند.

در قرعه کشی دیروز چهار هزار و ۸۴۵ نفر انتخاب شده و دو هزار و ۴۲۳ نفر (معادل ۵۰ درصد برندگان قرعه کشی)، به عنوان رزرو انتخاب شدند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

در این طرح برای خودرو کوییک. اس ۵۹ هزار و ۵۶۳ نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد هزار و ۵۸۶ نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۷۹۳ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب ‌شدند.

برای خودرو ساینا. اس نیز ۲۷ هزار و ۹۶۵ نفر ثبت‌نام کردند که از این میزان سه هزار و ۲۵۹ نفر به عنوان برنده قرعه کشی و یک هزار و ۶۳۰ نفر هم به عنوان جایگزین انتخاب شدند.

اسامی برندگان از اینجا قابل مشاهده است.

همچنین به منتخبان از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد./ایرنا

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها