یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

خبر خوش برای مستمری بگیران/خرید اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی ممکن شد

24 خرداد 1401
خبر خوش برای مستمری بگیران/خرید اقساطی برای بازنشستگان تامین اجتماعی ممکن شد

به گزارش بانک اول  «محمدمحسن صدر» اظهار داشت: مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد و صرفا با ارائه کارت ملی می‌توانند نسبت به خرید غیرنقدی اقلام مورد نیاز خود اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه دریافت این خدمات، گشایش فراوانی را در زندگی مستمری‌بگیران ایجاد خواهد کرد، گفت: بازنشستگان می‌توانند برای تهیه کالاهای سوپرمارکتی خود، به فروشگاه‌های زنجیره‌ای طرف قرارداد در سراسر کشور مراجعه کنند.

 

صدر افزود: بازنشستگان این طرح، غیر از خرید کالاهای سوپر مارکتی، مشمول دریافت خدمات دیگری ازجمله؛ دندانپزشکی، گردشگری، کالای دیجیتال، لوازم خانگی، عینک و لنز و پوشاک نیز می‌شوند.

 

وی ادامه داد: بازنشستگان عزیز تامین اجتماعی به منظور دریافت این خدمات، لازم است با مراجعه به سایت CLUB.TAMIN.IR ثبت نام و علاقمندی خود را اعلام کنند.

 

وی با اشاره به اینکه برای ثبت‌نام، نیاز به مراجعه حضوری نیست و صرفا به صورت آنلاین و رایگان انجام می‌شود، گفت: بازنشستگان می‌توانند بلافاصله پس از ثبت‌نام، در انتهای فرآیند ثبت‌نام و همچنین در پنل کاربری، میزان اعتبار ماهانه و سالانه خود را مشاهده کنند.

 

مدیرعامل شرکت اطلاع رسان داتک گفت: بر اساس این طرح، بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی معادل ۲۰ درصد خالص دریافتی خود را به صورت اعتبار ماهیانه و ۱۲ برابر آن را به صورت اعتبار سالیانه دریافت کرده و پس از خرید، به مرور در ماه‌های آتی، به صورت اقساط از حقوقشان کسر خواهد شد.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بیژن تنهارو
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام ببخشید مگر شما نگفتید تا آخر سال برای تمدید دفترچه بیمه احتیاجی به مراجعه به بیمه نیست من که احتیاج به تمدید ندارم ولی برای فرزندم هر شش ماه باید میرفتم تمدید میکردم حال بخاطر بیماری کرونا گفتید احتیاج به مراجعه نیست پس چرا حق اولاد مرا این ماه ندادید ؟

محسن کربلایی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

با سلام و احترام‌.در تمامی دنیا که افراد بازنشسته میشوند دوره راحتی و استراحت میباشد.ولیکن در ایران بهد از بازنشستگی بایستی دنبال کار دیگر باشی تا مخارج زندگی را بیش از قبل در تلاش مضاعف باشی .اخه با یک فروشگاه جانبو کدام‌لوازم خانگی و دیگر کالاها را میتوان تهیه نمود .حداقل ان مدیری که در این پست است یا متوجه است یا همینطوری به این پست رسیده .با دیگر فروشگاها مانند رفاه شهروند .که بیشترین کالاهای اساسی را دارند قرارداد ببندید.ویکی هم درمورد هزینه مسکن بازنشسته ها با پرداخت ۶۰ هزارتومان در جنوبی ترین نقطه تهران که در یک اتاق تختهای ۱۰ یا بیشتر دارد شبی این قدر هزینه نیست .اخه با چه رویی عظمت و روحیه یک بازنشسته که اکثرا" مستاجر هستند پایین میاورید.الان حق مسکن شاغلین ۳۰۰ هزارتومان شده و حقوق یک بازنشسته پس از این دوره حقوقش نصف میگردد.این هزینه حق مسکن بازنشسته ماهی ۶۰ هزار تومان میباشد .بخدا قسم حق این ملت که به قول خالی بندیهای خودشان میگویند ملت ولی نعمت ما هستند همش بخاطر نگه داشتن پستهای مدیریتی خودشان است .ولی خیلی صحبتهای زیادی است در مورد قشر بیچاره بازنشسته .اتشالله که با دین این پیام .اعتراض ما را به مسئولین تامین اجتناعی برسانید.خداوند به همگی خدمتگذاران واقعی به این قشر سلامتی و بخشش از خزانه دولت عطا فرماید .باتشکر

N
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بقول دوستان یه جانبو یه مقدار جنس داره و خدا حلال کنه چندتا دونه اتو و سشوار هم فروشگاه لوازم خانگیش

یکی مثل بقیه
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

آخه خبر خوشو اینجوری میدن؟ شاید یکی قلبش ضعیف باشه سکته کنه وگرنه ما که عادت داریم روزی ۵-۶ تا خبرخوش بشنویم بعد شب که خوابیدیم صبح یادمون بره و دوباره همون۵-۶ تا خبرهای خوش قبلی رو بهمون بدن! هر روز قراره حقوقها درست بشه فروردین میگن خرداد خرداد میگن آخر تیر بعد میشه اول مرداد یه دفعه میافته اول مهر و... تا سال تموم بشه و دوباره مسئولین زحمتکش همینا رو برامون تکرار میکنن! حیف از اونهمه میوه که تو جلسات بی ثمرشون میخورن و حیف از پولی که صرف برگزاری این جلسه های بی اثر میشه!

ستاره م
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

برای مواد غذایی فقط یک فروشگاه در نظر گرفته شده که ما هیچوقت ازش خرید نمیکنیم برای لوازم خانگی هم همینطوره 4تا کالا داره که نصفشون ناموجودن فقط هم بذندهای خاص......مردم رو سر کار گذاشتین با این خبرهای خوش.چنان توی بوق وکرنا میکنن یکی ندونه فک میکنه چه خبره

شهرام م
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بغیر از فروشگاه های جانبو هیچ جایی دیگه با تامین اجتماعی قرار داد نداره خودشون را مسخره کردن، خوب پدر صلواتی اول با فروشگاه ها قرارداد ببند بعد قیافه بگیر و بگو خبر خوش، بازنشستگان که از این دولت خبر خوش تاحالا ندیدن

ناصر بهادری
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کدوم خبرحوش؟اونچه کالاهاواجناس بونجول روآوردن وبه فروشگاهای مخصوص دادندومثلا منکه برم خریدکنم وزودازحفوقم باسودباحالی ازحقوقمون کمش کنن آخه موش چیه که کله پاچش چی باشه؟حقوق من ۱میلیونه با۱۷سال سابقه پرداخت بیمه اونوقت نصفش هم باون روش ببرند دیگه مث الا دست تکدی گری پیششون درازکنیم هرچندالانم داریم هموم کارومیکنیم اما چیزی نمیدن اگرهم بدن ی قرون دوزاره

رضا مقدم
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

شما اگر دلتون برای بازنشستگان و مستمری بگیران میسوخت که حال و روز این بیچاره ها این نبود با این میزان حقوق برید خدا روزیتو جای دیگه حواله کنه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها