یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

پرداخت تسهیلات ۴ درصدی به کارآفرینان، در بانک قرض الحسنه مهر ایران

24 خرداد 1401
پرداخت تسهیلات ۴ درصدی به کارآفرینان، در بانک قرض الحسنه مهر ایران

 به گزارش بانک اول - و به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری افزود: تامین مالی برای  ایجاد کسب و کارهای جدید با هدف کارآفرینی و اشتغال زایی یکی از دغدغه های اصلی کارآفرینان است.

وی ادامه داد: پوشش هزینه های راه اندازی بنگاه های کوچک و متوسط با اخذ تسهیلات ۲۰ الی ۲۵ درصد، بزرگترین مانع اجرایی شدن افکار و ایده های نوظهور در مسیر رشد اقتصادی و رونق تولید است.

اکبری تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای سیاست های سنوات قبل و حضور فعال خود در این عرصه، امسال نیز برنامه ریزی کرد تا ۶۰درصد منابع خود را به مقوله کارآفرینی و اشتغالزایی اختصاص دهد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهار داشت: این اقدام با همکاری و مشارکت سه ارگان شامل بسیج سازندگی، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و وزارت ورزش جوانان صورت می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: این سه نهاد از سال گذشته به صورت جدی در زمینه های مختلف مسئولیت اجتماعی با این بانک تعامل داشته اند و امسال نیز با گسترش سطح این همکاری ها،شاهد تاثیرات مثبت و سازنده بیشتری خواهیم بود.

اکبری در خصوص میزان تسهیلات پرداختی به کسب و کارهای کوچک گفت: مبلغ این تسهیلات بستگی به نوع مشارکت نهادهای مربوطه دارد که نسبت به معرفی متقاضیان واجد شرایط اقدام می کند.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اضافه کرد: چنانچه کل تسهیلات پرداختی از محل منابع خود بانک باشد مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال با نرخ ۴ درصد در نظر گرفته شده و در صورت تخصیص منابع نهاد های موصوف و تمرکز آن در بانک قرض الحسنه مهر ایران این مبلغ به ۳۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا خواهد کرد.

 

 

 

 

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
فاطمه قربانیانن سراجی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

باتشکراززحمات بی پایان مطرح پیشنهادی عالی ممنون که بفکرمردم هستی ولی لطفادرزمینه ی ضامنین فکری بیاندیشید بسیاری ازمردم می‌ترسند ضامن دیگری شوندومردم درخصوص نداشتن ضامن نمی‌توانند ازین تسهیلات عالی استفاده کنندلطفاچاره ای بهت بیاندیشید بانهایت تشکر

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات