دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403 2024,May

وام بازنشستگان در انتظار تسهیلات بانکی

24 خرداد 1401
وام بازنشستگان در انتظار تسهیلات بانکی

 به گزارش بانک اول ثبت نام اینترنتی وام ضروری بازنشستگان کشوری برای سال 95 از ابتدای آبان ماه سال گذشته آغاز شد و در یک بازه زمانی یک ماهه 410 هزار بازنشسته وارد سامانه شده و تقاضای خود را برای دریافت وام ثبت کردند و در نهایت در ابتدای دی ماه قرعه کشی بزرگی انجام و 250 هزار نفر برای دریافت وام ضروری انتخاب شدند.

 در پی قرعه کشی صورت گرفته بنا شد تسهیلات طی 12 مرحله به متقاضیان پرداخت شود که از دی ماه تا 26 اسفند ماه مشمولان مراحل اول تا ششم موفق به دریافت این تسهیلات سه میلیون تومانی شدند.  

ابا پرداخت مرحله ششم وام ضروری، تاکنون 120 هزار بازنشسته کشوری وام خود را دریافت کردند و 130 هزار بازنشسته باقیمانده نیز در شش مرحله وام سه میلیون تومانی را در سال 96 دریافت خواهند کرد و آنطور که مسوولان صندوق بازنشستگی کشوری عنوان می کنند روند پرداخت باقیمانده تسهیلات به نحوه اختصاص خط اعتباری بستگی دارد و هنوز زمان مشخصی برای پرداخت این تسهیلات اعلام نشده است.

بر اساس این گزارش اعتبار در نظر گرفته شده برای ارائه وام های ضروری از 500 میلیارد تومان در سال 94 به 750 میلیارد تومان رسیده است. به نوشته اقتصاد آنلاین، همچنین اقساط این وام 90 هزار تومان و 36 ماهه است و کارمزد آن چهار درصد خواهد بود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
طیبه نگین
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام از کی وام میدن وچطور ثبت نام کنیم من که تا حالا وامی نگرفتم لطفا توضیح ددهید

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات