چهارشنبه, 19 اردیبهشت 1403 2024,May

آخرین خبرها از همسان سازی حقوق بازنشستگان

24 خرداد 1401
آخرین خبرها از همسان سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش بانک اول رحیم زارع با اشاره به اینکه موضوع افزایش حقوق کارکنان دولت در بخش هزینه‌ای بودجه بررسی می‌شود افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق حقوق کارکنان لشکری و کشوری ۲۵ درصد افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم آباده گفت: سقف معافیت مالیاتی ۴ میلیون تومان است و مازاد بر آن به شکل پلکانی نسبت به تناسب حقوق بالایی که افراد دریافت می‌کنند نرخ مالیات بیشتر خواهد بود.

وی با اشاره به موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان اضافه کرد: برای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی، اعضای هیئت علمی، قانون حمایت از معلولان و رتبه بندی معلمان ۱۵۰ هزار میلیارد تومان اختصاص داده شده و این مبلغ از طریق فروش سهام شرکت‌های دولتی و پروژه‌های عمرانی تامین خواهد شد.

زارع گفت:این موضوع در صحن علنی در بخش درآمدی مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع داده شد در این کمیسیون ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد و مجدداً برای رای گیری به صحن بازگردانده می‌شود.

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها