یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

ابلاغ قانون جدید در سازمان تأمین اجتماعی

24 خرداد 1401
ابلاغ قانون جدید در سازمان تأمین اجتماعی

به گزارش بانک اول موضوع: تبدیل وضعیت استخدامی نیروهای غیررسمی ایثارگر شاغل در قالب قرارداد پیمانی و ماده ۲۰ آیین‌نامه استخدامی

مدیران کل تأمین اجتماعی استان...

مدیران درمان تأمین اجتماعی استان

با سلام

احتراماً، با عنایت به بخشنامه شماره ۳۷۹۵۹۹ مورخ ۲۵/۹/۱۳۹۹ سازمان اداری و استخدامی کشور (موضوع نحوه اجرای قانون استفساریه بند "و" ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم توسعه) و در اجرای بند (۲) یک هزار و نهصد و پنجاه و چهارمین صورتجلسه مورخ ۶/۱۱/۱۳۹۹ هیأت محترم مدیره، بدین‌وسیله با تبدیل وضعیت استخدامی آن دسته از نیروهای ایثارگر شاغل در قالب قرارداد پیمانی و ماده ۲۰ آیین نامه استخدامی (تمام وقت) که حسب مجوزهای صادره و مصوبات هیأت مدیره از محل ردیف‌های بلاتصدی در قالب قرارداد مذکور و پس از طی مراحل گزینش بکارگیری و اشغال به کار دارند، به رسمی- قطعی موافقت می‌گردد. مقتضی است با رعایت شرایط ذیل اقدام لازم معمول نمایند.

۱- ذی‌نفعان این دستور اداری مشمولین ماده (۲۱) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران می باشند که در طی زمان حاکمیت قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران (سال‌های ۱۳۹۰ لغایت ۱۳۹۵) از محل ردیف‌های بلاتصدی و در قالب قرارداد ماه ۲۰ تمام وقت و پیمانی بکارگیری و اشتغال دارند.

ایثارگران مشمول تبدیل وضعیت استخدامی عبارتند از:

- خانواده شهدا شامل: همسر، فرزند، برادر و خواهر شهید

- جانبازان، همسر جانباز ۲۵ درصد، فرزند جانباز (با هر درصد جانبازی)

- آزاده، همسر آزاده بالای یک سال اسارت، فرزندان آزاده (با هر مدت اسارت)

- رزمندگان، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه (ضمناً سه چهارم دوره حضور در جبهه آن دسته از اشخاصی که دوره وظیفه یا سربازی خود را در جبهه جنگ سپری نموده‌اند داوطلبانه محسوب می‌شود)

۲- اعلام رضایت کتبی از اخلاق، رفتار و عملکرد مشمولین توسط واحدهای ذیربط.

۳- اخذ تأییدیه هسته گزینش.

۴- معرفی نامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران یا گواهی رزمندگی از سوی مراجع ذیصلاح

۵- نیروهای شرکتی مشمول این دستور اداری نمی‌باشند.

هادی زبده شیرکوهی- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی

اخبار مرتبط
افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.
دانشجویان در تمام مقاطع دانشگاهی می‌توانند با پرداخت حق بیمه به صورت ماهیانه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند و از خدمات درمانی و بازنشستگی استفاده کنند.
در این اطلاعیه به افراد تحت پوشش خدمت بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری توصیه شده است که با توجه به عدم ثبت مدارک در سامانه نرم افزاری بیمه، بیمه شدگان، اسناد ۱۴۰۳ را تا مشخص شدن شرکت بیمه برای سال ۱۴۰۳، نزد خود نگهداری کنند.
توانا با تاکید بر اینکه متقاضیان حداکثر تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری فرصت دارند در این طرح ثبت نام کنند، بیان کرد: افراد واجد شرایط با مراجعه به دفاتر کارگزاری در سراسر استان یا از طریق آدرس صندوق www.roostaa.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها