دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 2024,May

تزریق واکسن،شرط بازگشایی مدارس در مهر

24 خرداد 1401
تزریق واکسن،شرط بازگشایی مدارس در مهر

به گزارش بانک اول  ،منصوری کیا معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه قرار است واکسن کرونا به دانش آموزان و فرهنگیان خردادماه امسال تزریق شود، گفت: با واکسینه شدن دانش آموزان و معلمان، مهر امسال برگزاری کلاس‌های درس حضوری خواهد شد.

او با اشاره به اینکه نام نویسی دانش آموزان اول ابتدایی از یکم خرداد آغاز شده است و تا پایان خرداد ادامه دارد، افزود:دانش آموزان به همراه اولیا در به صورت حضوری در مدارس حاضر می‌شوند و نام نویسی اولیه و موقت می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران گفت:زمانی ثبت نام این دانش اموزان قطعی خواهد شد که به پایگاه سنجش مراجعه کرده و روند پایگاه سنجش را طی کنند

اخبار مرتبط
مغز انسان با افزایش سن تغییر می‌کند و طبعا عملکرد ذهنی نیز به همراه آن تغییر می‌کند. زوال ذهنی و شناختی امری رایج است و یکی از ترسناک‌ترین عواقب پیری است اما این زوال ذهنی و نقص شناختی در مغز اجتناب‌ناپذیر نیست و راه‌هایی برای پیشگیری نسبی از آن وجود دارد. در اینجا به ۴ مورد از آنها اشاره شده است.
متخصصان با توجه به غذاهایی که هوس می‌کنید به شما می‌گویند که بدن شما به چه چیزهایی نیاز دارد
روابط عمومی سازمان غذا و دارو از مردم خواست در صورت مشاهده فرآورده تقلبی مذکور در اسرع وقت موضوع را به معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور اطلاع دهند تا اقدامات لازم در این خصوص صورت بگیرد.
- ۲۵ گرم (۰.۸ اونس) لیمو رنده شده منجمد را در ماست طبیعی بدون شکر بگنجانید. - برای ناهار، ۲۵ گرم (۰.۸ اونس) لیموی رنده شده منجمد را به سالاد خود اضافه کنید. همچنین می توانید مقداری اسفناج، آجیل، پنیر تازه، چند تکه ماهی سالمون و مقداری گوجه گیلاسی به آن اضافه کنید.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها