دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

خبرمهم برای سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی/هرچه سریعتر اقدام کنید

24 خرداد 1401
خبرمهم برای سوابق بیمه شدگان تامین اجتماعی/هرچه سریعتر اقدام کنید

به گزارش بانک اول محمدصادق زهدی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: از عملیاتی شدن انتقال سوابق بیمه روستاییان و عشایر به سازمان تامین اجتماعی خبر داد.

زهدی افزود: طی 3ماهه گذشته ۲۸۳ نفر که عضو بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی صندوق بودند سوابق خود را به سازمان تامین اجتماعی انتقال دادند.

وی با اشاره به یک خبر خوش برای کشاورزان، روستائیان و عشایر اضافه کرد: به زودی خرید خدمت سربازی اجرایی خواهد شد و به سوابق بیمه آن‌ها اضافه خواهد شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی بیان کرد: در سه ماهه اول امسال حدود ۱۰۰۰ نفر به عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی درآمدند.

او با بیان اینکه سال گذشته هم ۵ هزار و ۵۷ نفر از روستاییان و عشایر استان مرکزی به عضویت این صندوق در آمدند گفت: از زمان تاسیس این صندوق تا امروز ۶۳ هزار نفر عضو این صندوق شدند و از مزایای آن برخوردار هستند.

زهدی تصریح کرد: عضویت این تعداد در صندوق نشان از اهتمام دولت و افزایش آگاهی روستاییان و عشایر از مزایای این بیمه است.

او بیان کرد: مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مرکزی در سه ماهه اول امسال ۴۵۰ نفر بودندکه مجموع این آمار از ابتدای تاسیس صندوق به ۱۳ هزار خانوار می‌رسد که ماهیانه از صندوق مستمری دریافت می‌کنند.

 

اخبار مرتبط
افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.
دانشجویان در تمام مقاطع دانشگاهی می‌توانند با پرداخت حق بیمه به صورت ماهیانه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند و از خدمات درمانی و بازنشستگی استفاده کنند.
در این اطلاعیه به افراد تحت پوشش خدمت بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری توصیه شده است که با توجه به عدم ثبت مدارک در سامانه نرم افزاری بیمه، بیمه شدگان، اسناد ۱۴۰۳ را تا مشخص شدن شرکت بیمه برای سال ۱۴۰۳، نزد خود نگهداری کنند.
توانا با تاکید بر اینکه متقاضیان حداکثر تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری فرصت دارند در این طرح ثبت نام کنند، بیان کرد: افراد واجد شرایط با مراجعه به دفاتر کارگزاری در سراسر استان یا از طریق آدرس صندوق www.roostaa.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها