جمعه, 21 اردیبهشت 1403 2024,May

رای هیئت انتظامی در شورای پول و اعتبار بررسی می‌شود

24 خرداد 1401
رای هیئت انتظامی در شورای پول و اعتبار بررسی می‌شود

 به گزارش بانک اول در رأی هیئت انتظامی، مدیرعامل این بانک در برابر اتهامات وارده، مجرم شناخته شده است. نامبرده که سابقه طولانی در مدیریت بانکی دارد، نسبت به این رأی اعتراض کرده و هم‌اکنون رأی این هیئت و درخواست تجدید نظر در نوبت طرح در شورای پول و اعتبار است.

ادعا شده، در صورت قطعی شدن رأی صادره، مدیرعامل فعلی برای مدتی از سمت خود برکنار و از حضور در سمت‌های مدیریتی محروم خواهد شد.

بنا بر ادعای مطرح شده این بانک در جریان فروش ارز بانک مرکزی تخلفاتی داشته است.

یک عضو شورای پول و اعتبار، انتشار برخی اخبار درباره محکومیت بانک های خصوصی را عامل تشویش اذهان عمومی و ذهنیت منفی سرمایه گذاران سیستم بانکی توصیف کردو به خبرنگار ما گفت: هیئت انتظامی اوایل سال 96 درباره دو بانک خصوصی رایی صادر کرد. ولی پس از اعلام به شورای پول و اعتبار با نظرات مختلف اعضای شورا روبرو شده و تاکنون به هیچ وجه مورد جمع بندی قرار نگرفته است.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات