دوشنبه, 10 اردیبهشت 1403 2024,April

تردد شبانه خودروها آزاد شد؟

24 خرداد 1401
تردد شبانه خودروها آزاد شد؟

به گزارش بانک اول قرار بود محدودیت تردد شبانه خودروها لغو شود. به خصوص از مهرماه که واکسیناسیون عمومی علیه کرونا سرعت گرفت و بسیاری از مراکز واکسیناسیون شبانه داشتند.

اما حالا جانشین پلیس راهور ناجا گفته: محدودیت‌های تردد شبانه به قوت خود باقی است و این طرح لغو نشده است.وی گفته تردد شبانه به قوت خود باقی است و تردد خودروها از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح ممنوع است و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

اما پیش از این مساله لغو ممنوعیت تردد شبانه مطرح شده بود. حالا محسن منصوری می‌گوید برداشتن ممنوعیت تردد شبانه بستگی به شرایط کرونایی دارد. فعلا تصمیمی برای حذف محدودیت شبانه نداریم اما موضوع در دست بررسی است.

سفر به کدام شهرها مشمول جریمه می‌شود؟

همچنین آنگونه که جانشین پلیس راهور ناجا گفته تردد از و به شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع است و اگر خودرویی به این شهرها تردد داشته باشد، مشمول جریمه پانصد هزار تومانی تا یک میلیون تومانی می‌شود.

 

کدام شهرها اکنون قرمز است؟ آنگونه که سردار سید تیمور حسینی خبر داده، امروز 3 آبان ماه علاوه بر شهرهای قرمز قبلی، شهرستان‌های سرچهان (فارس)، آبیک (قزوین)، شهربابک (کرمان)، آشتیان و تفرش (مرکزی) و اردکان (یزد) هم در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند. همچنین شهرستان‌های ایوان (ایلام)، خلیل‌آباد، خواف، سبزوار (خراسان رضوی)، زابل (سیستان و بلوچستان)، رستم و فیروزآباد (فارس)، البرز (قزوین)، رودبار و رودسر (گیلان)، چالوس و رامسر (مازندران) از زرد به نارنجی تغییر وضعیت یافته‌اند.

۲۲ شهر در وضعیت قرمز هستند. ۱۲۸ شهر نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضعیت زرد هستند و ۸۳ شهر هم وضعیت آبی دارند.

بر این اساس امروز سوم آبان ماه مسافرت از و به ۱۵۰ شهر ایران همچنان ممنوع است.

اخبار مرتبط
، فرآیند تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را آسان، رایگان، غیرحضوری و تنها در چند دقیقه اعلام کرد و گفت: مجوزهای الکترونیکی بر فضای وب و همچنین از طریق گوشی‌های هوشمند قابل استعلام است و نیاز به امضا ندارد و مجوزهایی که از مسیر درگاه ملی مجوزهای کشور به نشانی " mojavez.ir " صادر نشده باشند با مشکلات مالیاتی، بانکی و خدمات دولتی مواجه خواهند شد.
محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی در بخشنامه‌ای موضوع تمدید بخشودگی جرایم مالیاتی و تمدید مهلت ارسال اظهارنامه سه‌ماهه دوره چهارم سال ۱۴۰۲ مالیات ارزش افزوده تا ۱۴۰۲/۰۲/۲۲ را ابلاغ کرد. همچنین طبق این بخشنامه مهلت ارسال معاملات فصلی تا ۱۴۰۲/۰۲/۲۶ نیز تمدید شد.
اگر رتبه اعتبارسنجی گرفته‌اید و رتبه شما پایین است یا رتبه اعتبارسنجی شما صفر است و از خود می‌پرسید چرا رتبه اعتبارسنجی کم میشود؟ این مطلب را مطالعه کنید
تمام شهرهای چین در فهرست ۲۰ شهر برتر بین سال های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴، بخشی از میلیاردرهای خود را از دست داده اند. شهرهای هند پیشتاز هستند و دهلی نو (۶+) و بمبئی (+۳) بیشترین صعود را داشته اند. در سطح کشور، چین و ایالات متحده با هم ترکیب می شوند و نیمی از شهرهای برتر را به خود اختصاص می دهند. آنها همچنین حدود نیمی از جمعیت ۳,۲۰۰ میلیاردر جهان را در خود جای داده اند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها