شنبه, 29 اردیبهشت 1403 2024,May

رکوردهای جدید قیمت طلا و سکه متوقف شد/پیش بینی قیمتها در هفته آینده

24 خرداد 1401
 رکوردهای جدید قیمت طلا و سکه متوقف شد/پیش بینی قیمتها در هفته آینده

به گزارش بانک اول محمد کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: قیمت اونس جهانی در طول هفته سیر نزولی داشت و امروز به 1783 دلار رسید که نسبت به اوایل هفته 1 دلار کاهش قیمت هفتگی را تجربه کرد.

وی گفت:ازطرفی قیمت ارز هم از روز شنبه تا روز سه شنبه سیر صعودی داشت اما از روز سه شنبه بعد از صحبتهای رییس جمهور محترم و مدیریت بانک مرکزی قیمت ارز از روند صعودی بازماند و کاهشی شد.

 

وی گفت: کاهش قیمت ارز در روزهای پایانی هفته کاهش قیمت طلا و سکه را رقم زد و باعث توقف رقمهای عجیبی شد که در طول 14 ماهه گذشته بی سابقه بود .

بازار طلا

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطر نشان کرد: در مجموع داد و ستدها به روال عادی خود در جریان است.

کارشناس بازار طلا و جواهر گفت :حباب سکه با توجه به صعود قیمتها و افزایش تقاضا در هفته گذشته با 170 هزار تومان افزایش هفتگی امروز به 440 هزار تومان رسید که این نشان دهنده بالا رفتن انگیزه خرید و سرمایه گزاری برای سکه می باشد.

کشتی آرای پیش بینی کرد:نوسان قیمتها امروز متوقف شد و در حال حاضر ثابت می باشد و به نظر می رسد مشخص شدن نتیجه مذاکرات وین تا روز جمعه می تواند مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت دلار و طبیعتا قیمت طلا و سکه باشد.

قیمت طلا

قیمت طلا و سکه 18 آذر 1400 و تغییرات هفتگی

کشتی آرای گفت: قیمت سکه طرح قدیم با 100 هزار تومان افزایش امروز به 12میلیون و 900هزار تومان رسید.

قیمت سکه طرح جدید امروز با 280 هزار تومان افزایش هفتگی به 13میلیون و280هزار تومان رسید.

 

نیم سکه با 200هزار تومان افزایش هفتگی امروز به 6 میلیون و 950 هزار تومان رسید.

همچنین ربع سکه با 50 هزار تومان افزایش هفتگی به 3 میلیون 950هزار تومان تغییر قیمت داد.

سکه های یک گرمی بانک مرکزی با 100 هزار تومان افزایش هفتگی امروز 2400000هزار تومان داد و ستد شد.

قیمت هر گرم طلای 18 عیار هم با 14هزار تومان افزایش هفتگی به 1میلیون و 310 هزار تومان تغییر یافت.

قیمت هر مثقال طلای آبشده با 55 هزار تومان افزایش هفتگی به 5 میلیون 670هزار تومان رسید.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها