ﺳﻪشنبه, 25 اردیبهشت 1403 2024,May

شرایط خرید ماشین های خارجی گمرک

07 مهر 1401
شرایط خرید ماشین های خارجی گمرک

به گزارش بانک اول به نقل از ایسنا، رئیس سازمان فروش اموال تملیکی گفت:امروز (پنجشنبه، هفتم مهر) ۱۰۶۲ دستگاه خودروی خارجی رسوبی که از سال ۹۶ با ظن قاچاق کشف و در انبارهای ۹ استان کشور باقی‌مانده بود، به صورت الکترونیکی به مزایده گذاشته شد.

از ۷ تا ۱۲ مهر علاوه بر بازدید از خودروها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند با داشتن امضای الکترونیکی در سامانه ستاد پیشنهاد قیمت دهند.

۱۶ مهر این مزایده رمزگشایی خواهد شد و برندگان اعلام می‌شوند.

اخبار مرتبط
متقاضیان محترم می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ تا پایان روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ با مراجعه به وبسایت فروش شرکت نبست به تکمیل فرایند ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.
همچنین در این طرح، اقساط به صورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی‌زنگاری هم جزو رنگ‌بندی کی‌ام‌سی X5 در طرح شرایط فروش نیمه دوم اردیبهشت 1403 کرمان موتور هستند.
مدیرکل مسکن و تسهیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص سقف قیمت خودروهای وارداتی گفت: واردات خودرو برای افراد عادی تا ۲۰ هزار یورو است اما جانبازان ۷۰ درصد ویژه، تا سقف ۳۵ هزار یورو، سایر جانبازان ۷۰ درصد غیرویژه تا ۳۰ هزار یورو و جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد تا سقف ۲۵ هزار یورو می‌توانند خودرو وارد کنند.
لیست قیمت جدید انواع کامیون و کامیون کشنده توسط نمایشگاه داران کامیون شهر تهران امروز دوشنبه 24 اردیبهشت ماه 1403 منتشر شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات