جمعه, 28 اردیبهشت 1403 2024,May

صعود قیمتها در بازار طلا و سکه

24 مهر 1401
 صعود قیمتها در بازار طلا و سکه

به گزارش بانک اول رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مصاحبه با سایت طلا گفت:امروز قیمت اونس جهانی با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی تغییری نداشت و 1646دلار ثابت ماند.

وی گفت: قیمت طلا و سکه نیز در معاملات امروز با توجه به نوسان نرخ ارز روند صعودی به خود گرفت.

 

بذرافشان همچنین قیمت طلا و سکه را در روزهای آینده با یک تا 2 درصد افزایشی یا کاهشی پیش بینی کرد و گفت:مردم نگران افزایش یا کاهش شدید قیمتها نباشند و با خیال راحت اقدام به خرید مصنوعات طلا و سکه کنند زیرا قیمتها در یک ماه اخیر به ثبات رسیده است.

بازار طلا

کارشناس بازار طلا دراخر گفت: حباب سکه امروز در حدود یک میلیون و 700 هزار تومان می باشد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت:امروز قیمت سکه طرح قدیم با 100 هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته ،سکه طرح جدید با 120 هزار تومان افزایش ،نیم سکه ،ربع سکه و سکه های گرمی نیز بدون تغییر ، هر مثقال طلای آب شده با 45 هزار تومان افزایش و هر گرم طلای 18 عیار با ده هزار تومان افزایش نسبت به روز قبل داد و ستد می شود.

 

قیمت طلا و سکه 24 مهر در بازار ایران به شرح جدول زیر به تومان می باشد.

سکه بهار آزادی طرح جدید 15/000/000
سکه بهار ازادی طرح قدیم 14/000/000
سکه نیم بهار آزادی 8/200/000
سکه ربع بهار آزادی 5/180/000
سکه گرمی 3/060/000
هر گرم طلای ۱۸ عیار 1/353/900
هر مثقال طلای آب شده 5/862/000
اونس جهانی 1646 دلار
اخبار مرتبط
چند روز پیش خبر رسید که بالاخره با کوتاه آمدن نسبی دولت، طلافروش‌ها کمی راضی شده‌اند و احتمالا دعوای بزرگ دولت و این صنف بر سر ثبت موجودی طلای آنها فروکش کرده است اما هنوز هم هر خبری که مربوط به ماجرای طلا باشد، می‌تواند توجه‌ها را جلب کند، مانند خبری که دیروز درباره میزان مالیاتی که خریداران طلا باید بپردازند.
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است. هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۸۸ (دو هزار و سیصد و هشتاد و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۶ درصدی داشته است.
در خصوص ثبت موجودی مقررشد صرفاً سه گروه به شرح زیر اقدام کنند: • تولیدکننده طلا از معدن و تولید کننده شمش طلا نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. • واردکننده و صادرکننده کالاهای مشمول نسبت به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت اقدام می‌کنند. ۲. مقررشد در خصوص خرید، فروش و حمل کالاهای مشمول، همه فعالین اقتصادی این حوزه فعالیت به صورت
بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات