یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403 2024,May

بیمه رایگان سپرده‌­گذاران بانک آینده عملیاتی شد

24 خرداد 1401
بیمه رایگان سپرده‌­گذاران بانک آینده عملیاتی شد

 به گزارش بانک اول طرح بیمه رایگان سپرده­ گذاران بانک آینده، خدمت نوینی است که از سوی بانک آینده به پاس همراهی و وفاداری مشتریان به آنها عرضه می­ شود. در این طرح، سپرده ­گذاران بانک آینده، به ­صورت رایگان و با شرایط ویژه، تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی (جبران هزینه‌های بستری در بیمارستان)، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی، بیمه عمر و حوادث از طریق شرکت بیمه رازی، قرار می‌گیرند.

هر یک از مشتریان بانک آینده، در صورتی که دارای انواع سپرده بلندمدت یک­ساله با مجموع مبالغ ۵۰ (پنجاه) میلیون ریال و بیشتر تا سقف ۲۰۰ (دویست) میلیون ریال باشند؛ به ­طور خودکار تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار خواهند گرفت.

ضمناً کلیه مشتریانی که موجودی سپرده آنها نزد بانک آینده، بین ۲۰۰ (دویست) الی ۵۰۰ (پانصد) میلیون ریال باشد؛ از مزایای بیمه آتش سوزی منازل، بیمه عمر و حوادث و در صورتی که سپرده آنها بیش از ۵۰۰ (پانصد) میلیون ریال باشد؛ علاوه بر بیمههای آتش سوزی منازل و بیمه عمر و حوادث؛ از خدمات بیمه درمان تکمیلی نیز بهره‌مند خواهند شد.

شایان ذکر است، این طرح در سه سطح برنزی، نقره­ای و طلایی، با توجه به مبلغ سپرده­ گذاری بلند مدت و با امتیازات مختلف، برای مشتریان بانک آینده در نظر گرفته شده است. از مشتریان درخواست می شود؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

اخبار مرتبط
در شرایطی که کارمندان بانک انتظار داشتند همانند سایر ادارات شامل 2 روز تعطیلی در آخر هفته باشند٬ قرار گرفتند نام بانک ها در کنار ارگان های نظامی و انتظامی و بیمارستانها و ... که شامل لایحه فوق نمی شوند موجی از نامیدی را در میان این قشر که از پر کارترین کارمندان کشور هستند ایجاد کرد و باعث تعجب بسیاری از کارشناسان شد . چرا که ارگانهایی مثل بیمارستان ها ٬ مراکز نظامی ٬ انتظامی و ... شیفت کار هستند و به صورت 24 ساعته در تمام ایام و تعطیلات رسمی هم فعالیت دارند ٬ در صورتی که این موضوع در مورد بانک
بانک اول - بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام 200 میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: