یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 2024,April

جزئیات قرارداد جدید «بیمه تکمیلی» بازنشستگان تامین اجتماعی + مبلغ

17 دی 1402
جزئیات قرارداد جدید «بیمه تکمیلی» بازنشستگان تامین اجتماعی + مبلغ

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که مبلغ بیمه تکمیلی برای بازنشستگان در قرارداد جدید با قیمت ۳۰۵ هزار تومان برای هر نفر به صورت ماهانه تعیین شده که ۵۰ درصد آن توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد.

به گزارش بانک اول محسن تقیانی  در خصوص جزئیات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ بیان کرد: بر اساس قرارداد سال ۱۴۰۳ـ۱۴۰۲ که میان کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور و شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ صورت گرفته است مبلغ بیمه تکمیلی در این قرارداد با قیمت ۳۰۵ هزار تومان برای هر نفر به صورت ماهانه تعیین شده است.

به گفته وی، ۵۰ درصد از این ۳۰۵ هزارتومان توسط سازمان تامین اجتماعی و ۵۰ درصد توسط بازنشسته پرداخت خواهد شد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه میزان مشارکت سازمان در قرارداد سال گذشته به ازای هر نفر ۱۰۲ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده بود، گفت: به عبارتی میزان مشارکت سازمان تامین اجتماعی در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا، سقف تعهدات قرارداد بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ درخصوص بستری فوق تخصصی ۸۵ میلیون تومان، بیماران خاص و صعب العلاج ۳۵ میلیون تومان، بستری عمومی ۴۰ میلیون تومان، خدمات پاراکلینیکی و خدمات تشخیصی، درمانی و سرپایی ۶ میلیون تومان، خدمات تشخیصی درمانی- سرپایی ۴ میلیون تومان، خدمات آزمایشگاهی و پاتولوژی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، رفع عیوب انکساری چشم ۶ میلیون تومان برای یک چشم و ۱۲ میلیون تومان برای دو چشم، آمبولانس داخل شهری ۲ میلیون تومان و آمبولانس بین شهری ۳ میلیون تومان است.

اخبار مرتبط
افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.
دانشجویان در تمام مقاطع دانشگاهی می‌توانند با پرداخت حق بیمه به صورت ماهیانه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار بگیرند و از خدمات درمانی و بازنشستگی استفاده کنند.
در این اطلاعیه به افراد تحت پوشش خدمت بیمه تکمیلی درمان صندوق بازنشستگی کشوری توصیه شده است که با توجه به عدم ثبت مدارک در سامانه نرم افزاری بیمه، بیمه شدگان، اسناد ۱۴۰۳ را تا مشخص شدن شرکت بیمه برای سال ۱۴۰۳، نزد خود نگهداری کنند.
توانا با تاکید بر اینکه متقاضیان حداکثر تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری فرصت دارند در این طرح ثبت نام کنند، بیان کرد: افراد واجد شرایط با مراجعه به دفاتر کارگزاری در سراسر استان یا از طریق آدرس صندوق www.roostaa.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها